Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

For en uge siden fik jeg købt mig to gram gadeamfetamin, af ukendt kvalitet.
Disse to gram holdte nok til at jeg kunne kunne speede i godt 4-5 dage, dog med søvn på 6-8 timer om natten.

Da jeg fik taget den sidste streg, havde jeg dagen efter de sædvanlige "Amf blues", men intet mere end jeg kunne holde til.

Der gik en dag med disse amf tømmermænd, og da jeg vågnede næste morgen følte jeg mig utroligt godt tilpas, tingene var som de skulle være. Efter en helt almindelig skoledag på gymnasiet, kommer jeg hjem og sætter mig foran computeren, da jeg pludseligt mærker et hurtigt stik i hjertet, efterfulgt af en gang voldsom tinnitus. Jeg tænkte ikke mere over dette. Efter få minutter, blev jeg utroligt svimmel, og kunne mærke mit hjerte hamre utroligt hårdt og hurtigt gennem brystet. Jeg prøvede at tage det stille og roligt, men sensationerne blev værre, og mine ben begyndte at ryste helt ustoppeligt. Jeg gik nærmest i panik, men prøvede at forholde mig i ro, få lidt at spise og drikke noget vand.

Efter godt 20 minutter dæmpede det hele sig, og jeg blev utroligt lettet over at disse symptomer forsvandt. Dog har jeg følt mig utroligt overdrevet træt, og nærmest ude af stand til at fungere i en dagligdag.

Siden den dag har jeg haft utroligt livagtige drømme, som jeg ikke kan glemme - som man normalt gør.

En af disse drømme gik ud på, at jeg med nogle venner sad og spillede Mario, da Mario besluttede sig for at stoppe op og konstant tage nogle streger amfetamin, og hele drømmen begyndte at køre hurtigere og hurtigere, så det til sidst blev helt skræmmende. Når jeg så vågner fra disse drømme, er jeg utroligt svimmel og træt, og har kæmpe poser under øjnene gennem en hel dag, uanset hvor meget/lidt jeg sover.

(Det lyder morsomt, men det var meget ubehageligt)

Er der nogen som har oplevet noget lignende før, og eventuelt har nogle idéer eller råd til hvad jeg kan gøre for at få kroppen på rette vej igen?

Der er nu gået en uge, og disse symptomer på overdrevet træthed, panikanfald og ekstremt livagtige og uhyggelige drømme ikke er blevet det mindste bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Lyder satme fucked.

Eneste jeg kan sige; Smoke green! :peace:

Junior medlem

Manze skrev:
Eneste jeg kan sige; Smoke green! :peace:

Havde også tænkt på at fyre op for nogle fede, men er sku bange for det vil gøre det værre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Skal lige forstå det rigtigt. Har du taget amfetamin i 4-5 dage i træk? Allerede der, burde der være nogle alarm klokker som ringede. Amfetamin er ikke et stof, man skal tage ret ofte. Som du selv er inde på, ødelægger det simpelthen for meget. Psyken kan virkelig ryge langt ned. Samtidig med ekstrem træthed og lyst til at sove flere dage efter.

Jeg vil råde dig til at holde en lang pause med amfetamin. Lig det på hylden. Det er ikke det værd! Når jeg har været nede pga. amfetamin tømmermænd har gjort følgende (prøvet på ihvertfald!) :

Høre noget godt musik, helst noget positivt. (Lyder dumt, men på mig gør gangsta rap og negative sange mig mere depri når jeg har det sådan)
Spis noget god mad.
Få dyrket lidt motion, gør dig glad i låget - plus du kommer lidt op i gear igen og får energien tilbage.
Snakke med gode venner som du stoler på, fortæl dem hvad der er sket og vær ærlig.

Håber du kan bruge det til noget =)

Junior medlem

Ja, jeg har haft en kører på en 4-5 dage, dog har jeg haft søvn ind imellem.

Men skaden er sket, og jeg vil bare tilbage til normal kropsfunktion hurtigst muligt.

Tak for rådene:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Når du har været på amf 4-5 dage i streg lyder det ikke så mærkeligt at du ikke har det godt, du skal tænke på at du har frigivet overdrevet meget serotonin, og du har brug for nogle proteiner. Bananer ville jeg spise en masse af, og sådan en drikke youghurt er også rigtig god til at hjælpe kroppen igang igen.

Til en festival havde jeg også været på amf 4 dage i streg, men bare ned og noget føde, og VAND, det er sgu vigtigt :)

Lyder stame som en sjov drøm den med Mario :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det eneste du kan gøre er :

Spise sundt og varieret.

Dyrk en masse motion.

Gå tidligt i seng om aftnen.

og så er det bare at vente på at symptomerne går over. Jeg havde selv engang en lignede oplevelse, efter et stof indtag, dog ikke amfetamin. Mine drømme var meget mærkelige (på den ugehagelige måde) og om morgnen følte jeg mig slet ikke udhvilet. Det gik dog over efter et par uger.
HVIS det ikke går over, skal du selvfølgelig søge læge hjælp.

Held op lykke,

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

weeerneeer skrev:
Jeg havde selv engang en lignede oplevelse, efter et stof indtag, dog ikke amfetamin. Mine drømme var meget mærkelige (på den ugehagelige måde) og om morgnen følte jeg mig slet ikke udhvilet.

Det er præcist sådan jeg har det. Gik dine symptomer stille og roligt over, og følte du der var noget du gjorde som satte ekstra skub i helbredningsprocessen?

Og må jeg tillade mig at spørge hvilket stof der er tale om (: ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det gik mere eller mindre over fra den ene dag til den anden, efter måske 2 uger. Nej der var ikke noget jeg gjorde som sådan der fremskyndede processen - eller det ved jeg ikke om jeg gjorde, jeg gjorde i hvertfald ikke noget for at sløve den yderlig (flere stoffer). Jeg tror det var nogle følelsesmæssige ting min hjerne bare blev nød til at få bearbejdet, før at jeg kunne "komme videre" eller hvad vi skal kalde det. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt 100% kan huske hvad det var jeg tog. Men jeg mener at det var oven på en voldsom mængde alkohol, muligvis med cannabis involveret.. :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Få fat i nogle benzo'er :)

Medlem
Brugeravatar

han fylder dig med bæ ham din ven :D sikkert uden selv at vide det fordi det var puttet lidt ekstra fylde i ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Benzo'er kan sgu da være lige så slemme bare ikke på den måde f.eks. er Benzo'er let vanedannende?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]