Hej folkens!
Dette er min første tråd herinde, men har fulgt forummet on/off i omkring et år efterhånden.
Jeg var onsdag og torsdag i sidste uge på en rimelig intensiv druktur uden søvn, hvor jeg tog MDMA, Kokain og Amfetamin. Jeg ved jeg cirka har taget 0,6-7 gram MDMA i løbet af de 2 dage, men da det blev indtaget oralt tror jeg ikke det har den store betydning her. Derimod er jeg ikke sikker på hvor meget Kokain og Amfetamin jeg har taget, for kan ikke rigtig huske noget. Jeg er rimelig vant til at tage disse stoffer, dog ikke dem alle sammen. (Jeg gider ikke høre på jeg er en idiot at blande disse stoffer, for det var fandme sjovt!)
Mit "problem" består I at efter rusen endte igår begyndte jeg at blive lettere følelsesløs i toppen af næsen (mellem øjnene), og det synes ikke at fortage sig endnu. Et egentligt problem er det ikke, for min næse er hverken tilstoppet eller noget andet.
Selvfølgelig er det normalt at blive følelsesløs i næsen når man indtager Kokain, men har aldrig før oplevet at det holder så længe efter. Er det normalt?