Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens!
Dette er min første tråd herinde, men har fulgt forummet on/off i omkring et år efterhånden.
Jeg var onsdag og torsdag i sidste uge på en rimelig intensiv druktur uden søvn, hvor jeg tog MDMA, Kokain og Amfetamin. Jeg ved jeg cirka har taget 0,6-7 gram MDMA i løbet af de 2 dage, men da det blev indtaget oralt tror jeg ikke det har den store betydning her. Derimod er jeg ikke sikker på hvor meget Kokain og Amfetamin jeg har taget, for kan ikke rigtig huske noget. Jeg er rimelig vant til at tage disse stoffer, dog ikke dem alle sammen. (Jeg gider ikke høre på jeg er en idiot at blande disse stoffer, for det var fandme sjovt!)
Mit "problem" består I at efter rusen endte igår begyndte jeg at blive lettere følelsesløs i toppen af næsen (mellem øjnene), og det synes ikke at fortage sig endnu. Et egentligt problem er det ikke, for min næse er hverken tilstoppet eller noget andet.
Selvfølgelig er det normalt at blive følelsesløs i næsen når man indtager Kokain, men har aldrig før oplevet at det holder så længe efter. Er det normalt? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror ikke det er uvant efter et hårdt binge, hvor man primært har insuffleret narko.
Du kan jo prøve at skylle næsen med en næseskyller, de også ret cool.

At blande stimulanser kan gøre hele eskapaden meget mere neurotoxisk, så jeg ville passe på fremover. Ingen løftet pegefinger, men håber du er klar over, at det slet, slet ikke er smart - specielt ikke i det lange løb.

Og velkommen til! Husk at spise mad ikå.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Tak for det!
Og det er ikke smart, det ved jeg godt, men sket er sket. :)
Som du nok kan gætte dig til spiste jeg ingenting i løbet af de to dage, men jeg fyrede op for den helt store middag igår aftes, så det burde være i orden.
Og væskebalancen i min krop synes også at være nogenlunde normal igen.
Jeg prøver med en næseskyller! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Som du nok kan gætte dig til spiste jeg ingenting i løbet af de to dage, men jeg fyrede op for den helt store middag igår aftes, så det burde være i orden.

Det er aldrig i orden at køre så meget stimulans ned på 2 dage, allerede 700mg kan ikke forsvares på nogen mulig måde at du så putter kokain og amfetamin oveni er bare endnu dummere.
Pas nu på dig selv.

En næseskyller ville være en god idé, hvis du har et næsehorn kan du bruge det. Hold dig fra ting som næsespray da det også er hårdt mod næsens slimhinder.

Og få spist.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]