Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har haft en række vildt lækre oplevelser med både kratom og kodein. I store doser var det som at være pakket ind i et varmt tæppe, og min sindsstemning var vidunderlig. Lige nu er jeg halvanden time inde i min første tur på oxycodon(Oxynorm, 15mg oral) og det føles af fucking helvede til. Jeg har en kæmpe histamin-reaktion i mit fjæs(pins & needles etc) og absolut INGEN eufori eller body high selvom mit åndedræt er meget nedsat... Jeg føler mig rastløs. Det er som at crashe på alt for meget koffein... Desuden har jeg hovedpine.

Kan dette være en eller anden allergisk reaktion? Har altid fået at vide, at oxy skulle være et at de bedste opiater overhovedet. :|

(Jeg er meget sikker på at stoffet er ægte. Fik det fra troværdig kilde i original emballage)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg har kun erfaringer med knuste oxycontin (depot-medicin) men det aktive stof er stadig oxynorm og skulle virke på samme måde hvis de knuses.
Synes rusen er lidt kedelig i forhold til andre opiater jeg har prøvet, har heller aldrig været oppe på store doser men jeg bliver somregel bare ret afslappet og sammen med lidt cannaibs et godt humør, men ellers synes jeg ikke det alene påvirker min sinstemning ret meget. Hvis jeg ikke tager det sammen med et anthihistamin får jeg kvalme og nogle gange også kløe, har ikke oplevet den rastløshed du snakker om, du har ikke nogle allergipiller liggende ? jeg plejer at tag lidt ingefær og allergipiller sammen med det.

Tror du ikke bare du skal prøve at ligge dig ned og slappe af ? ikke tænke så meget over det hele, det kan være svært når man er rastløs men prøv alligevelle at slap lidt af med noget god musik eller smæk en god film på...

Medlem
Brugeravatar

Har lige ædt noget cyclizin og cetirizin. Håber det får bugt med histamin skidtet. Burde jeg nok have gjort fra starten, men var en smule betænkelig mht. alt for meget bedøvelse...

Anti-histaminerne virkede perfekt. Jeg sniffede 2x 10mg oxy og har det udemærket lige nu. Ikke decideret godt, bare "okay"... Syntes faktisk at både kratom og kodein er langt stærkere stoffer end det her. Meget skuffende efter at have læst så mange trip rapporter hvor folk beskrev det som himmel på jord. :(

Dedikeret medlem

Jeg har kun erfaringer med knuste oxycontin (depot-medicin) men det aktive stof er stadig oxynorm og skulle virke på samme måde hvis de knuses.
Synes rusen er lidt kedelig i forhold til andre opiater jeg har prøvet, har heller aldrig været oppe på store doser men jeg bliver somregel bare ret afslappet og sammen med lidt cannaibs et godt humør, men ellers synes jeg ikke det alene påvirker min sinstemning ret meget. Hvis jeg ikke tager det sammen med et anthihistamin får jeg kvalme og nogle gange også kløe, har ikke oplevet den rastløshed du snakker om, du har ikke nogle allergipiller liggende ? jeg plejer at tag lidt ingefær og allergipiller sammen med det.

Tror du ikke bare du skal prøve at ligge dig ned og slappe af ? ikke tænke så meget over det hele, det kan være svært når man er rastløs men prøv alligevelle at slap lidt af med noget god musik eller smæk en god film på...

Nej det aktive stof er oxycodon.

Til TS: du er ikke den eneste som syntes oxycodon er nederen. Jeg får heller ikke selv det store ud af det andet end det du beskriver og har prøvet doser fra 10mg til 40mg :). jeg tror bare jeg skal nøjes med at bruge oxycodon til smerter hvis de engang skulle komme :D.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Jeg har det lige modsat dig. Kodein giver mig absolut ingen eufori, kratom ganske lidt, mens oxycodon giver mig en energisk og voldsom euforisk rus. Kun Råopium og heroin kommer op ved siden af.
Det er meget individuelt og så tror jeg også din allergiske reaktion har påvirket din rus negativt, også efter du fik spist noget antihistamin tror du har haft en negativ tilgang til stoffet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har en lidt sjov oplevelse med oxycodon de første 20 gange jeg tog det var det ikke noget specialt kunne bedre lide ketogan, metadon,kodein,morfin osv... men efter at have haft et størrer lager af det og gået godt til den vænnede jeg mig til dem og finder det efterhånden temmeligt godt... kan godt lide den speedede effekt det har i forhold til andre opioder ...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Første gang jeg prøvede det, syntes jeg ikke virkningen var særligt behagelig. Men jeg kom jeg til at holde af dem, da jeg fik dem hver dag i massive doser, i forbindelse med smertebehandling.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Nej det aktive stof er oxycodon

Av sorry, jeg fik vist byttet op og ned på tingende.

Dedikeret medlem

Nej det aktive stof er oxycodon

Av sorry, jeg fik vist byttet op og ned på tingende.

skam ikke undskylde, ville blot rette så han ikke fik en forkert infomation :D

forsat god tirsdag til dig :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]