Jeg har kun erfaringer med knuste oxycontin (depot-medicin) men det aktive stof er stadig oxynorm og skulle virke på samme måde hvis de knuses.
Synes rusen er lidt kedelig i forhold til andre opiater jeg har prøvet, har heller aldrig været oppe på store doser men jeg bliver somregel bare ret afslappet og sammen med lidt cannaibs et godt humør, men ellers synes jeg ikke det alene påvirker min sinstemning ret meget. Hvis jeg ikke tager det sammen med et anthihistamin får jeg kvalme og nogle gange også kløe, har ikke oplevet den rastløshed du snakker om, du har ikke nogle allergipiller liggende ? jeg plejer at tag lidt ingefær og allergipiller sammen med det.
Tror du ikke bare du skal prøve at ligge dig ned og slappe af ? ikke tænke så meget over det hele, det kan være svært når man er rastløs men prøv alligevelle at slap lidt af med noget god musik eller smæk en god film på...
Nej det aktive stof er oxycodon.
Til TS: du er ikke den eneste som syntes oxycodon er nederen. Jeg får heller ikke selv det store ud af det andet end det du beskriver og har prøvet doser fra 10mg til 40mg

. jeg tror bare jeg skal nøjes med at bruge oxycodon til smerter hvis de engang skulle komme

.