Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 10:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA
Junior medlem

Hej psy...
jeg har bare brug for at dele, min sidste weekend med noget, der ved lidt mere om det her (Trip).

Jeg har prøvet hash en masse gange, det samme gælder for amf og kokos!

I mandags sidste uge, var jeg til noget koncerthalløj, hvor jeg var rigtig fuld og havde nappet en masse kokos, over hele natten. Det var fint nok dagen efter, jeg havde self. Tømmermand osv. Så bliver det lørdag!!!
Jeg er til noget julefrokost og det er fint, bliver ikke mega fuld, men sådan jeg har det sjovt :)
Så kommer jeg i byen hvor jeg får lidt mere og drikke hvor jeg så får en kapsel, af en ven! Vi snakker lige hurtigt og jeg hælder den ned. Der går 30min og syntes ikke der sker en skid. Jeg drikker lidt mere og hygger mig som jeg plejer. SÅÅÅÅÅÅ begynder der at sket noget jeg ALDRIG har prøvet før!! Jeg kan stadig ikke helt beskrive hvad der sker, men jeg føler lidt at jeg flyver og lyset bliver så dejligt begoligende, det hele bliver bare så dejligt..
Jeg møder en anden ven og vi falder i snak. Jeg fortæller ham det hele og fair nok, så vil han sgu også prøve. Så vi ender oppe ved ham, jeg fik hende den søde af (EMMA) og vi napper alle en mere..
Så i byen igen! Jeg husker ikke meget, men det var virkelig fedt!
Så viser det sig, at der faktisk er en hel del af min venner der har taget det, så vi ender til barmave fest ved en af de gutter kl 5 ca.. Her bliver der drukke alkohol og masser af vand, men der bliver også nappet en masse af de kapsler. ( Tror jeg har taget 4-5 og 5-6 timer) tror jeg! Og det er som sagt min første gang.
Vi er alle sammen oppe at køre og høre en masse lækkert musik! Da klokken bliver 2 søndag eftermiddag, er fest stadig i fuld gang. Musikken er skruet helt op og det køre bare..
Til sidst, kan mig og en ven ikke mere, vi er for trætte og begynder at føle os som nogle bumser/tabere?? (Måske rigtigt nok kl 6 en sødang aften) jeg kommer hjem og har det stadig dejligt, men mærkeligt..
Det skal lige siges at jeg ikke har sovet i 38 timer nu. Jeg hopper i seng!
Dagen efter starter min NEDTUR!
Op kl 6 dagen efter, og på arbejde..
Den værste dag i mit liv! Og det samme gælder for den næste dag. Jeg har det rigtig skid, men det værste er min tanker, er virkelig helt nede.. Først dagen idag, hvor jeg er okay :D THANK GOD!
Set i bakspejlet, så kan jeg godt se at der nok er en grund til at jeg har haft så skidt..

Jeg Ville bare høre hvad folk tænker om min aften. Eller om noget har oplevet noget i samme stil?
Eller er det bare mig?
I behøver ikke at dømme mig, ved godt det var lige en tand for vildt den aften.

Men hvad mener i?
BTW. Det var sgu det hele værd!!! Det var den fedeste oplevelse jeg har prøvet med stoffer.. Næste gang om LAAAANG TID bliver det lidt mere kontroleret!
Pas på jer selv!!

VOBFUS!

Titel: Re: Emma
Junior medlem

Det skal også siges, at jeg slet ikke har haft noget apetit, først her på 3. dagen jeg spiser lidt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kender jo godt svaret selv. Du har taget alt for meget, 2 redoseringer MDMA er grænsen man sætter, hvis man gerne vil være ansvarlig med sit stofindtag. At i har holdt jer kørende et døgn på det, og ikke fået noget at spise, ingen vitaminer etc. gør det selvfølgelig kun værre. Derfor den slemme nedtur dagen efter. At du oven i købet skal arbejde dagen efter, er jo ren afstraffelse. Plejer selv at have 1-2 dage hvor jeg ingen forpligtelser har (dog kan det godt hjælpe, at have et eller andet at give sig til. Træning, hygge med venner etc., -men arbejde ville jeg ikke byde mig selv).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spis mørk chokolade, fisk, nødder og drik mælk, (eller andre ting der indeholder 5htp), så kommer du hurtigt på benene igen =)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Som shambhala nævner - har du været ret dum! Men man lærer jo af sine fejl ;)
Hvad er kokus? Amfetamin?

Læs denne sticky tråd igennem. Den burde hjælpe dig i fremtiden viewtopic.php?f=4&t=6450

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Senest rettet af dgs 04 dec 2012 21:20, rettet i alt 4 gange.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
^^Enig.

Ved du hvor meget der var i kapslerne? Anyhow, så er det imo en lidt voldsom dosis, også for ikke-førstegangsbrugere når man blander det med alkohol...
Det er fedt på toppen. men der kan fandme være langt ned.

Junior medlem

Jeg har bestemt lært af mine fejl. tak for alle rådene!

Går straks igang med den mørke chokolade ;)

Kokos = Coke

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Husk bananer og mælk!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Taget din berskrivelse af effekten af den første kapsel du indtog, har de vel indeholdt 80-120mg pr. stk.
4*80mg =320mg - hvis det var bare nogenlunde rent, har du overskredet den dosis de fleste informerede/erfarne brugere ville indtage med 50+ procent.
5*120mg vil så være 3 gange nogenlunde ansvarlig (og udbytterig) dosis.

At du ikke spiser (hvilket jeg går ud fra er tilfældet), er jævnt usmart. du kan læse i tråden viewtopic.php?f=4&t=6450 for at finde råd for hvordan man spiser snedigt før, under og efter et ecstacy trip, og for hvordan man i hvert fald bør undlade at dosere.

men din oplevelse af den nedtur du har oplevet, er ret almindelig, for byture som den du har beskrevet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja har sgu også haft nogle stykker af de ture igennem tiden. Det må jeg sgu ærligt indrømme. Den væreste nedtur har udelukkende været de ture, hvor der har været involveret meget amfetamine og meget alkohol.

Hvis man dog endelig skal vove sig ud på de vilde vover, er det en god ide at lade være med at blande flere stimulanser sammen. Så lad være med at tage coke og mdma på sammen aften/dag og hold igen med alkoholen. og som sagt husk at spise noget. Et godt trick til at få noget i kæften på de +24 timer er at lave smoothies (evt. Med sprut i hehe) så yogurt+frisk frugt+vodka i en blender.

Titel: Re: MDMA
Junior medlem

Lille pus, efter hver emma tur har jeg de nedtur dage op til en uge efter, det ganske normalt!
Under indtagelse af emma frigør du gladeceller i hjernen, som gør du ikke har særlig at gøre godt med indtil du har produceret nogle nye..

ganske normalt!

Titel: Re: MDMA
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lille pus, efter hver emma tur har jeg de nedtur dage op til en uge efter, det ganske normalt!

ganske normalt!

Ganske normalt med høje doser ja, holder man doserne fornuftige kan man sagtenes vågne op uden tømmermænd eller nedtur. Jeg har endnu ikke haft nedturs tømmermænd eller tømmermænd på MDMA.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]