Hej psy...
jeg har bare brug for at dele, min sidste weekend med noget, der ved lidt mere om det her (Trip).
Jeg har prøvet hash en masse gange, det samme gælder for amf og kokos!
I mandags sidste uge, var jeg til noget koncerthalløj, hvor jeg var rigtig fuld og havde nappet en masse kokos, over hele natten. Det var fint nok dagen efter, jeg havde self. Tømmermand osv. Så bliver det lørdag!!!
Jeg er til noget julefrokost og det er fint, bliver ikke mega fuld, men sådan jeg har det sjovt
Så kommer jeg i byen hvor jeg får lidt mere og drikke hvor jeg så får en kapsel, af en ven! Vi snakker lige hurtigt og jeg hælder den ned. Der går 30min og syntes ikke der sker en skid. Jeg drikker lidt mere og hygger mig som jeg plejer. SÅÅÅÅÅÅ begynder der at sket noget jeg ALDRIG har prøvet før!! Jeg kan stadig ikke helt beskrive hvad der sker, men jeg føler lidt at jeg flyver og lyset bliver så dejligt begoligende, det hele bliver bare så dejligt..
Jeg møder en anden ven og vi falder i snak. Jeg fortæller ham det hele og fair nok, så vil han sgu også prøve. Så vi ender oppe ved ham, jeg fik hende den søde af (EMMA) og vi napper alle en mere..
Så i byen igen! Jeg husker ikke meget, men det var virkelig fedt!
Så viser det sig, at der faktisk er en hel del af min venner der har taget det, så vi ender til barmave fest ved en af de gutter kl 5 ca.. Her bliver der drukke alkohol og masser af vand, men der bliver også nappet en masse af de kapsler. ( Tror jeg har taget 4-5 og 5-6 timer) tror jeg! Og det er som sagt min første gang.
Vi er alle sammen oppe at køre og høre en masse lækkert musik! Da klokken bliver 2 søndag eftermiddag, er fest stadig i fuld gang. Musikken er skruet helt op og det køre bare..
Til sidst, kan mig og en ven ikke mere, vi er for trætte og begynder at føle os som nogle bumser/tabere?? (Måske rigtigt nok kl 6 en sødang aften) jeg kommer hjem og har det stadig dejligt, men mærkeligt..
Det skal lige siges at jeg ikke har sovet i 38 timer nu. Jeg hopper i seng!
Dagen efter starter min NEDTUR!
Op kl 6 dagen efter, og på arbejde..
Den værste dag i mit liv! Og det samme gælder for den næste dag. Jeg har det rigtig skid, men det værste er min tanker, er virkelig helt nede.. Først dagen idag, hvor jeg er okay

THANK GOD!
Set i bakspejlet, så kan jeg godt se at der nok er en grund til at jeg har haft så skidt..
Jeg Ville bare høre hvad folk tænker om min aften. Eller om noget har oplevet noget i samme stil?
Eller er det bare mig?
I behøver ikke at dømme mig, ved godt det var lige en tand for vildt den aften.
Men hvad mener i?
BTW. Det var sgu det hele værd!!! Det var den fedeste oplevelse jeg har prøvet med stoffer.. Næste gang om LAAAANG TID bliver det lidt mere kontroleret!
Pas på jer selv!!
VOBFUS!