Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa....!!!
Er helt ny herinde og mit første indlæg. Jeg har læst mange posts og er virkelig blevet forsigtig med de ting jeg går og laver og har lavet..! Først vil jeg sige tak til et SUPER godt Forum og Tak for at kunne læse om alle de ting der er skrevet af ,for mig virkelig kloge mennesker...!
Jeg selv er landet i et L.rte land hvad angår misbrug, blev tilbudt Flydende Metadon for godt 2 år siden og var så DUM at tage imod det da jeg Intet anede m dets virkninger/bivirkninger. (er nu i behandling). Men det har stort set sat mit liv i stå og i mit sind ødelagt mit liv, så jeg kæmper hver dag for at komme videre. Dertil skal det siges at jeg lider af angst og min læge udskrev med sin bare hånd uden spørgsmål Alprox® til mig. startede med et halvt gram dagligt og er siden da (2 år siden) steget til 2 MG dagligt. Har snakket med min nuværende læge om nedtrapning (efter eget ønske) , men hun siger at jeg skal vente til jeg er kommet ud af mit Metadon misbrug...!! men nok om det. Jeg skal lige tilføje at jeg ved dumme stunder spiser en pille eller flere som jeg kan blive tilbudt eller spørg efter fordi jeg har det dårligt psykisk.
:::: Nå men nu til mit spørgsmål og sorry hvis jeg har trættet jer med min Forsang...! jeg er blevet tilbudt nogle (4) piller som jeg fik fortalt var en slags Morfin. Jeg har ikke navnet på dem men har Scannet både forsiden og bagsiden af dem ind og vil håbe at der er nogen der kan genkende dem. Kan godt forstå hvis i siger at jeg skal bortskaffe dem, men det er lidt svært når man har det dårligt og gerne vil ha det bedre... Så på forhånd tak til jer.. og håber at i forstår mig bare lidt. Jeg tør ikke spise dem da jeg ikke ved hvad det er.. men vil MEGET gerne .. \\ Best Regards Michael...!!! [img] http://billedeupload.dk/images/YXTUt.png
http://billedeupload.dk/images/2RJ7c.png
[/img]

Junior medlem

Hejsa :) det er Palexia depottabletter - 100mg. Jeg kender dem ikke selv, har aldrig hørt om dem, så kan desværre ikke hjælpe med virkningen, men nu du har navnet, kan du evt. google om det? :) håber det hjalp?
Og mht. din historie - Har selv haft en lignende historie, med et kortvarigt (8måneder) misbrug af Oxycontin(slags morfin), men kom i Suboxone behandling, og nu går det hele super godt, og er ved udtrapningen af Suboxone. Så vær stolt af dit valg om at kvitte misbruget, det fortryder du ALDRIG! :-) pas nu rigtig meget på med de her piller, før du kender virkningen og dosis, men det ser nu ud som om du har godt styr på HR.

vh
Anders :)

edit: Til en anden gang, så har Medicin.dk en glimrende måde man kan identificere piller på. her er et link: http://pro.medicin.dk/Medicin/Identifikation/
Det var der jeg fandt navnet på dine piller :)
Der står også at det er en stærk smertestillende, som bruges til kroniske smerter, hovesageligt cancerpatienter, så lov mig at passe rigtig godt på, især hvis du har indtaget Benzoer og Metadon tidligere, det er en rigtig farlig coktail.. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg er på vej i seng, men fandt lige hurtigt dette:

http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/5976

Der er højst sansynligt tale om Palexia, hvilket indeholder Tapentadol.
Så har du i det mindste noget at gå ud fra. :)

Edit: Kan se at en anden var hurtigere, med et længere svar. Jeg henviser til ovenstående.

Junior medlem

Mange mange tak for jeres hurtige svar.. det har hjulpet mig 100%.. og tak for din ros til mig Andersgp.. Det varmer altid med at ryg klap selvom det er farlige ting vi snakker om. jeg er utrolig glad nu. havde ikke regnet med at få svar så hurtigt. Og Andersgp held og lykke med din nedtrapning og dit misbrug... og Stort Tak til dig Khazim for dit link og dit svar. Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men er bare glad for at i ville hjælpe mig.. kan i sove godt og ha et godt liv.. Mvh Michael

Junior medlem

Rigtig godt link til at finde ud af hvilke slags piller man har fået fat i... Andersgp... tak igen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]