Hejsa

det er Palexia depottabletter - 100mg. Jeg kender dem ikke selv, har aldrig hørt om dem, så kan desværre ikke hjælpe med virkningen, men nu du har navnet, kan du evt. google om det?

håber det hjalp?
Og mht. din historie - Har selv haft en lignende historie, med et kortvarigt (8måneder) misbrug af Oxycontin(slags morfin), men kom i Suboxone behandling, og nu går det hele super godt, og er ved udtrapningen af Suboxone. Så vær stolt af dit valg om at kvitte misbruget, det fortryder du ALDRIG!

pas nu rigtig meget på med de her piller, før du kender virkningen og dosis, men det ser nu ud som om du har godt styr på HR.
vh
Anders

edit: Til en anden gang, så har Medicin.dk en glimrende måde man kan identificere piller på. her er et link:
http://pro.medicin.dk/Medicin/Identifikation/Det var der jeg fandt navnet på dine piller
Der står også at det er en stærk smertestillende, som bruges til kroniske smerter, hovesageligt cancerpatienter, så lov mig at passe rigtig godt på, især hvis du har indtaget Benzoer og Metadon tidligere, det er en rigtig farlig coktail..