Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej psychedelia. Er der nogen af jer, der har noget viden omkring rent R-isom? Det sidste stykke tid er vi løbet ind i noget ketamin som kun fucker rundt oppe i dit hoved, men ikke giver dig nogen bodyfeeling overhovedet, som S-isomet og racemisk gør.
MXE er det heller ikke for det har vi også haft fingre i før.
Min teori er at R-isomet er virkelig sjældent, men bare har fået et boom lige for tiden :). Det smager fuldstændig som ketamin, Virkningen er bare ikke noget i nærheden af hvad man er vant til.

Det kunne være meget sjov at få noget afklaring på emnet :D
På forhånd tak.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Send det til analyse... Alt andet er bare gætteri

Admin
Brugeravatar

Det er RET usandsynligt at finde R-ketamin, på det sorte marked. Ihvertfald, hvis det er produceret illegalt. Og mig bekendt er der ingen steder i verden, hvor rent R-ketamin udbydes medicinsk. Min teori er, at det har været blandet med noget andet. Virkningen af ketamin kan også variere ret meget fra gang til gang, selvom det er fra samme batch.

Men der er ingen, der kan fortælle dig noget med sikkerhed herinde.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske noget Ethyl-Ketamine, N-Ethyl-Norketamine eller 2-meo-ketamine?? Der er et par stykker med virkningen henaf keta. Kinesisk ketamin er der vidst nogen som kalder det?

Dufter de af det samme som keta?

Medlem

Geografisk sted: København
Har Prøvet en del ketamin efterhånden og er helt med på hvad du mener, synes kinesisk Ketamin smager af mentol / pebermynte og det rigtige smager af medicin. Måden jeg kan smage forskel er på min smagsløg er at rigtig ketamin smager ting grimt i flere timer hvor den kinesiske slet ikke går ind og påvirker mine smagsløg så kraftigt. Men stadig et gæt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I fredags købte jeg et gram påstået R-ketamin, ikke racemisk.
Ham som jeg købte det af sagde bl.a at man blev langt mere forvirret og ramt i kroppen end af racemisk ketamin og S-ketamin. Han fortalte også at han tit var støt på R-ketamin på Silk Road, men da jeg sad og scrollede igennem kunne jeg kun finde "almindeligt" (racemisk) ketamin og S-isomeren.

Synes dog det virkede ligesom alt andet hest jeg har taget og det er alligevel blevet til en del gennem tiden.. Så jeg tvivler på det rent faktisk var R-isomeren og derimod bare ganske almindeligt racemisk ketamin.

Så var det jeg kom til at tænke på at S-ketamin er blevet en hel del mere efterspurgt af ketamin-elskere og det førte mig til nogle spekulationer;

Bliver det meste S-ketamin fremstillet som enantiomert rent?
Hvis ikke og det bliver isoleret fra R-ketamin står man vel tilbage med en masse af det som vel ikke bare kasseres...?
;)
Tænker dog at det ville være nemmere, billigere og mindre tidskrævende at fremstille det enatiomert rent.

Kunne man evt. forestille sig, afhæning af synteseruten, at man ender op med noget der minder om 60/40% - 80/20% R/S-ketamin?

Admin
Brugeravatar

Nu har jeg ikke siddet og kigget patenter igennem, men jeg ku forestille mig det fremstilles enantiomert rent. Nogle stoffer fremstilles som et racemat og oprenses ved at udkrystallisere med et enantiomert rent stof. Men man satser som regel på asymmetrisk syntese, så man kun får én enantiomer ud af processen.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg stødte lige tilfældigvis på dette som muligvis kan forklare trådstarters "problem" :)

Citat:
According to an article written by Karl Jansen in the Journal of Psychoactive Drugs, Ketalar ® [produced by Parke-Davis] contains benzethonium chloride as a preservative, which may have its own psychoactive effect. In addition, some brands differ in which stereoisomers of ketamine they contain.
- http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... nfo5.shtml

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]