Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy.

Jeg er kommet i nærheden af nogle 15mg Midazolam
Og ville meget gerne høre erfaringer, hvis i har nogle?
En anden mulighed kunne også være nogle Alprazolam 1.25mg
De er dog på blotter, hvilket jeg ikke ved hvad jeg skal syntes om...

De skal bruges til smelte på sofaen/Falde i søvn, og så til at have i den psychedeliskeværktøjskasse...

Hvad siger i?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg er aldrig selv stødt på alprazolam blotters, men jeg ved de findes... :)
Har ingen erfaringer med Midazolam så kan ikke sammenligne de 2 desværre.

Fyld da den psykedeliske værktøjskasse op med begge dele ;)

Stodder
Brugeravatar

Jeg bruger udelukkende benzoer til at falde i søvn på efter stimulanser og der er midazolam særdeles effektiv. Det har en meget kort halveringstid så jeg er som regel ikke påvirket af det dagen efter.
Man skal dog være lidt påpasselig med dem. Jeg lægger mig altid i sengen lige efter jeg har taget det, da jeg har haft nogle episoder med blackout og underlig opførsel hvis jeg ikke har gjort det. De har desuden også en større tendens til at undertrykke vejrtrækningen end andre benzoer så vær forsigtig.

Junior medlem

Tak for svar. Beklager der er gået så lang tid.
Det lyder umiddelbart fornuftigt med Midazolams kortere halveringstid, i forhold til Alprazolam.
Evnen til at slå en stimulans-efterbrænder ned, får jeg nok ikke brug for, men det er da rart at kunne.
Jeg har læst lidt om Midazolam, og mange folk finder det meget potent og ret euforisk. Input?

Igen, tak for svar.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
De 2-3 gange jeg har prøvet Midazolam, i sin tid, har alle været forbundet med "vågne" blackouts, kun med meget lidt alkohol (øl) som kicker, svjh i hvert fald...
Det er dog ved at være mange år siden sidst, og har ikke lyst til at udfordre skæbnen igen...

Dedikeret medlem

Det lyder umiddelbart fornuftigt med Midazolams kortere halveringstid, i forhold til Alprazolam.
Evnen til at slå en stimulans-efterbrænder ned, får jeg nok ikke brug for, men det er da rart at kunne.
Jeg har læst lidt om Midazolam, og mange folk finder det meget potent og ret euforisk. Input?

Igen, tak for svar.

altså hvis det er potens og eufori du er ude efter er alprazolam bestemt ikke at kimse af ! :P Jeg syntes selv bedst og alprazolam og flunitrazapam hvis jeg skal æde benz ! :)
Men som de andre siger pas virkelig meget på med det benz, det bliver meget hurtigt en dårlig vane :D

Junior medlem

De 2-3 gange jeg har prøvet Midazolam, i sin tid, har alle været forbundet med "vågne" blackouts, kun med meget lidt alkohol (øl) som kicker, svjh i hvert fald...
Det er dog ved at være mange år siden sidst, og har ikke lyst til at udfordre skæbnen igen...
Tak for input.
Jeg drikker nærmest aldrig, og tør sgu ikke blande Benzo'er med noget for at være ærlig. Jeg er lidt en tøs når det kommer til det. (Har prøvet at gå rundt i et blackout, på en rådden blanding af Lyrica, Zopicolne og bajere)
Det jeg tror jeg mangler er et hypnotisk og angstdæmpende middel, og der virker de vel begge to?.
kool skrev:

Igen, tak for svar.

altså hvis det er potens og eufori du er ude efter er alprazolam bestemt ikke at kimse af ! :P Jeg syntes selv bedst og alprazolam og flunitrazapam hvis jeg skal æde benz ! :)
Men som de andre siger pas virkelig meget på med det benz, det bliver meget hurtigt en dårlig vane :D

Tak for svar kool.
De skal ikke spises for "sjov" men bruges til de søvnløse nætter, og psykedelisk nødbremse. Euforien tager jeg med som sidegevinst, men det er ikke det jeg ude efter. Alprazolam'en kan jeg få til en rimelig pris, hvormod Midazolam'en er pisse dyr.
Hvad ville i vælge?

Stodder
Brugeravatar

Såfremt at alprazolam blotterne er lavet ordentligt så ville jeg tage dem. Det er en særdeles god all-round benzo.

Dedikeret medlem

Tak for input.
Jeg drikker nærmest aldrig, og tør sgu ikke blande Benzo'er med noget for at være ærlig. Jeg er lidt en tøs når det kommer til det. (Har prøvet at gå rundt i et blackout, på en rådden blanding af Lyrica, Zopicolne og bajere)
Det jeg tror jeg mangler er et hypnotisk og angstdæmpende middel, og der virker de vel begge to?.
kool skrev:

Igen, tak for svar.

Tak for svar kool.
De skal ikke spises for "sjov" men bruges til de søvnløse nætter, og psykedelisk nødbremse. Euforien tager jeg med som sidegevinst, men det er ikke det jeg ude efter. Alprazolam'en kan jeg få til en rimelig pris, hvormod Midazolam'en er pisse dyr.
Hvad ville i vælge?

Jeg havde helt sikkert valgt alprazolam !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har kun erfaring med alprazolam, men jeg ville som udgangspunkt vælge den. Er god til at falde i søvn og slappe af på (for mit vedkommende, krop- og hjernekemi variere fra person til person) men jeg har ingen erfaring om det er godt til at bremse bad trips med. Den erfaring kommer jeg forhåbentligt aldrig til at få :)

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Den ene gang jeg har prøvet midazolam, havde jeg købt 10 stk og startede med at spise en enkelt. Vågnede dagen efter og fandt ud af jeg havde spist resten i mit blackout. Kan intet huske og er bare glad for at jeg vågnede hjemme i trygge omgivelser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]