De 2-3 gange jeg har prøvet Midazolam, i sin tid, har alle været forbundet med "vågne" blackouts, kun med meget lidt alkohol (øl) som kicker, svjh i hvert fald...
Det er dog ved at være mange år siden sidst, og har ikke lyst til at udfordre skæbnen igen...
Tak for input.
Jeg drikker nærmest aldrig, og tør sgu ikke blande Benzo'er med noget for at være ærlig. Jeg er lidt en tøs når det kommer til det. (Har prøvet at gå rundt i et blackout, på en rådden blanding af Lyrica, Zopicolne og bajere)
Det jeg
tror jeg mangler er et hypnotisk og angstdæmpende middel, og der virker de vel begge to?.
kool skrev:
Tak for svar. Beklager der er gået så lang tid.
Det lyder umiddelbart fornuftigt med Midazolams kortere halveringstid, i forhold til Alprazolam.
Evnen til at slå en stimulans-efterbrænder ned, får jeg nok ikke brug for, men det er da rart at kunne.
Jeg har læst lidt om Midazolam, og mange folk finder det meget potent og ret euforisk. Input?
Igen, tak for svar.
altså hvis det er potens og eufori du er ude efter er alprazolam bestemt ikke at kimse af !

Jeg syntes selv bedst og alprazolam og flunitrazapam hvis jeg skal æde benz !

Men som de andre siger pas virkelig meget på med det benz, det bliver meget hurtigt en dårlig vane

Tak for svar kool.
De skal ikke spises for "sjov" men bruges til de søvnløse nætter, og psykedelisk nødbremse. Euforien tager jeg med som sidegevinst, men det er ikke det jeg ude efter. Alprazolam'en kan jeg få til en rimelig pris, hvormod Midazolam'en er pisse dyr.
Hvad ville i vælge?