Hey, mig og 4 andre drenge skal i efterårsferien løbe rundt på nogle landeveje og i nogle skove og ryge en masse hash og sove i telt

. Vi er 16-17 år. Vi kender hinanden rigtig godt og har før "trippet" LSA, dog uden rigtigt at trippe. Dog havde "J" hvis rent faktisk trippet. Planen har hele tiden været at tage svampe, men selvom vi har ledt har vi ikke fundet nogle endnu. Snakken faldt derfor på LSD, og først var jeg meget i mod idéen. Dels fordi jeg ved at for hvert halve år der går udvikler jeg mig ufattelig meget, og at jeg helt sikkert stadig er i udviklingsfasen. Dels fordi jeg ikke har "trippet" før. Så jeg har ikke taget nogen endelig beslutning, og selvom jeg har læst op på psychedeliske stoffer siden jeg var 14, er jeg ikke helt sikker på om det ville være optimalt eller katastrofalt at trippe i de settings der hedder; 5 drenge i en skov med et telt, en masse pot og dåsemad.
LSD er svjhf. et lidt mere "heavy" psychedelisk stof, og rusen varer ofte op til 12 timer, så hvad skal vi forberede udover de sædvanlige ting såsom set and settings, mad, tæpper osv.. Altså er der nogle "ikke materielle ting" jeg kan forberrede?