Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Hell
Hej allesammen.

Jeg har en del venner fra udlandet som både tager det ene og det andet, og jeg er blevet anbefalet coricidin af et par stykker. Coricidin Cough & Cold har været brugt som drug længe, og det kan vel ikke være så farligt når det er tilgængeligt på Amazon uden recept, vel? Actavis blev hurtigt til et recept lægemiddel efter folk begyndte at gå i koma. Er der nogen der har prøvet CCC og kan give nogle råd angående dosering og sådan?

Medlem
Brugeravatar

Min umiddelbare indskydelser er produktet også indeholder chlorpheniramine maleate. Det er dextromethorphan der er det stof man gerne vil have.

For at opnå et trip så vil du også få chlorpheniramine maleate? Altså antihistamine.

Jeg har selv været interesseret i i DXM trip. Jeg har dog aldrig fået prøvet det. Der skulle være nogle hostetabletter/safter der skulle være uegnet til at trippe på, da det ikke er rent.

Jeg ved at Dexofan i DK er receptpligtig. Jeg har gået og ventet lidt på en tør hoste så jeg kunne ringe til lægen :D

Jeg tror sagtens at det kan være farligt. Specielt med den dosis du gerne vil have, for at det har en effekt.

Junior medlem

Geografisk sted: Hell
MrPlanter skrev:
Min umiddelbare indskydelser er produktet også indeholder chlorpheniramine maleate. Det er dextromethorphan der er det stof man gerne vil have.

For at opnå et trip så vil du også få chlorpheniramine maleate? Altså antihistamine.

Jeg har selv været interesseret i i DXM trip. Jeg har dog aldrig fået prøvet det. Der skulle være nogle hostetabletter/safter der skulle være uegnet til at trippe på, da det ikke er rent.

Jeg ved at Dexofan i DK er receptpligtig. Jeg har gået og ventet lidt på en tør hoste så jeg kunne ringe til lægen :D

Jeg tror sagtens at det kan være farligt. Specielt med den dosis du gerne vil have, for at det har en effekt.

Jeg har undersøgt det lidt mere og har fundet ud af at Robitussin Max Gel Caps (piller, frit tilgængelige) og Robitussin Maximum Strength Cough (hostesaft, også frit tilgængeligt) er bedre alternativer til Coricidin, det er rene produkter. Tænker at saften måske kunne forberes ligesom Actavis, altså at blande det op med noget sprite eller anden sodavand og drikke det sådan, det hjælper ihvertfald på smagen med Actavis. Jeg vil give det et forsøg. Skriv gerne til mig hvis du får prøvet DXM, jeg er meget interreseret i at høre om det. :)

Medlem
Brugeravatar

Okay. Jeg ved at de hedder "Hustenstiller-ratiopharm" i tyskland (tættere end USA). Det skulle også bare består af DXM. Med lidt søgning skulle de være lette at finde :)
De er på 30 mg. Ifølge erowid skulle doserne være således

Oral DXM Dosages
Threshold unknown
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 400 mg
Strong 300 - 600 mg
Heavy 600 - 1500 mg
Risk of Death 2,500 - 20,000 mg 1

Vil gerne skrive hvis jeg får prøvet det. Du må også meget gerne skrive. Det virker som om at det er stof som ikke er for alle. Eller man kun prøver én gang. Lidt ligesom Salvia :D!

Medlem
Brugeravatar

Er du bevidst om hvad du kan forvente af effekter fra dextromethorphan? Siden du er blevet anbefalet det, vil jeg belyse stoffets egenskaber for din egen skyld. Dextromethorphan er et smertestillende opioid, dextro (+)enantiomeren af levemethorphan. Stoffets metabolit dextrorphan er en NMDA-receptor antagonist, hvilket kan forårsage en dissociativ effekt, som f.eks. ketamin. Farmakologisk binder stoffet sig til mu- kappa- og delta opioid receptorerne. Desuden er det en serotonin og noradrenalin genoptagelseshæmmer. Rusen varer omkring 6 timer. Doser er angivet i overstående indlæg. Andre effekter omfatter forvrænget synsfelt, forvrænget perception af kroppen, tab af tidsfornemmelse, eufori og spænding ved høje doser. Bivirkningerne ved normale doser er bl.a. kvalme, opkast, kløe, forvirring, nervøsitet og svimmelhed. Omfanget af effekter/bivirkninger ved høje doser/rekreationelle er langt større og en tilstand med hallucinationer, dobbeltsyn, dissociation, øget selvtillid, øget energi, følelse af øget fysisk styrke, rastløshed, dobbeltsyn, hurtig hjerterytme, forhøjet blodtryk, feber, diarre og muskelspasmer.

Interaktioner (No-go!)
Antidepressive lægemidler, som selektiv serotonin genoptagelses-hæmmer (SSRi's) kan forårsage serotonin syndrom i kombination med dextromethorphan.
Grapefrugt og andre citrus frugter bør også undgåes under påvirkning af dextromethorphan.

Orker ikke, at rette eventuelle stavefejl, men vær omhyggelig med din dosering og pas på dig selv. God fornøjelse.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
er andre fare ved høje doser ikke også, at man kan stoppe med at trække vejret uden rigtigt selv at opdage det? mener bare at have læst, at det vigtigt at holde øje med folk, da de kan sove ind eller lignende?

Medlem
Brugeravatar

Åndedrættet bliver ihvertfald svækket, og i værste tilfælde kan rusen medføre til respiration depression (VED HØJE DOSERINGER.) Nogle finder stoffet attraktivt, andre det modsatte. Der er delte meninger om en oplevelsen af dextromethorphan, og nye interesserede bør have et en såkaldt tripsitter samt have styr på doseringer.

EDIT: Som nævnt kan black-outs forekomme ved sky høje doser.

Medlem
Brugeravatar

Har taget dexofan et par gange, men kan ærligt talt ikke se hvad folk vil med det. Titrerede op fra 90mg til 400mg med 1 måneds mellemrum.
I lav dosis ryger balanceevnen helt ud af vinduet. Ved højere dosis sveder man som et svin. Går som en robot, men ikke videre noget fedt trip.
Og så skal man lige huske at dagen efter, er balancen stadig fucked.

Kunne slet ikke sammenligne det med andre dissociativer som keta, diphenidine eller MXP. Som jeg efterhånden har haft nogen gode oplevelser med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du skal have hustenstiller fra Tyskland, så prøv at få siruppen og lav en ekstraktion. Du kan enten få det som tabletter eller en sirup, og uanset hvad, så er de PRRRRRRRRRRRRRRRRRROP fyldt med sukker, som kan føre til voldsom diaræ. Jeg taler af erfaring, så prøv nu at undgå alt for meget af de sødestoffer og sådan....

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]