MrPlanter skrev:
Min umiddelbare indskydelser er produktet også indeholder chlorpheniramine maleate. Det er dextromethorphan der er det stof man gerne vil have.
For at opnå et trip så vil du også få chlorpheniramine maleate? Altså antihistamine.
Jeg har selv været interesseret i i DXM trip. Jeg har dog aldrig fået prøvet det. Der skulle være nogle hostetabletter/safter der skulle være uegnet til at trippe på, da det ikke er rent.
Jeg ved at Dexofan i DK er receptpligtig. Jeg har gået og ventet lidt på en tør hoste så jeg kunne ringe til lægen

Jeg tror sagtens at det kan være farligt. Specielt med den dosis du gerne vil have, for at det har en effekt.
Jeg har undersøgt det lidt mere og har fundet ud af at Robitussin Max Gel Caps (piller, frit tilgængelige) og Robitussin Maximum Strength Cough (hostesaft, også frit tilgængeligt) er bedre alternativer til Coricidin, det er rene produkter. Tænker at saften måske kunne forberes ligesom Actavis, altså at blande det op med noget sprite eller anden sodavand og drikke det sådan, det hjælper ihvertfald på smagen med Actavis. Jeg vil give det et forsøg. Skriv gerne til mig hvis du får prøvet DXM, jeg er meget interreseret i at høre om det.