Hej Psychedelia!
Jeg var i byen i Lørdags (bor pt. i Irland), hvor jeg tog en kvart pille, og et par timer senere endnu en kvart pille - det var en af dem her:
http://www.pillreports.net/index.php?pa ... l&id=35294Jeg har aldrig før taget ecstasy, men har prøvet MDMA et par gange før (sidste gang var omkring 6 måneder siden). Normalt har jeg det okay dagen efter, men denne her gang har jeg haft feber symptomer. Psykisk har jeg det okay, og føler mig ikke specielt nede, hvilket nok skyldes at mængden jeg tog ikke ligefrem var voldsom.
Jeg vil dog gerne vide, om der er nogle bestemte ting jeg skal være opmærksom på, og om det er normalt at føle sig fysisk skidt i det omfang jeg gør. Jeg har læst harm-reduction tråden, og har ikke som sådan problemer med at få væske indenbors og sove (sover meget let, men er ikke vågnet op flere gange i løbet af natten).
Sørger for at få drukket vand, har taget vitaminer og spist frugt, men har svært ved at holde ting indenbords, og har haft diarré.
Skal jeg bare forsøge at "ride det ud", og hvor lang tid vil i skyde der går, før jeg får det bedre?
Håber i havde en god weekend!
- Zyko