Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia!

Jeg var i byen i Lørdags (bor pt. i Irland), hvor jeg tog en kvart pille, og et par timer senere endnu en kvart pille - det var en af dem her: http://www.pillreports.net/index.php?pa ... l&id=35294

Jeg har aldrig før taget ecstasy, men har prøvet MDMA et par gange før (sidste gang var omkring 6 måneder siden). Normalt har jeg det okay dagen efter, men denne her gang har jeg haft feber symptomer. Psykisk har jeg det okay, og føler mig ikke specielt nede, hvilket nok skyldes at mængden jeg tog ikke ligefrem var voldsom.

Jeg vil dog gerne vide, om der er nogle bestemte ting jeg skal være opmærksom på, og om det er normalt at føle sig fysisk skidt i det omfang jeg gør. Jeg har læst harm-reduction tråden, og har ikke som sådan problemer med at få væske indenbors og sove (sover meget let, men er ikke vågnet op flere gange i løbet af natten).

Sørger for at få drukket vand, har taget vitaminer og spist frugt, men har svært ved at holde ting indenbords, og har haft diarré.

Skal jeg bare forsøge at "ride det ud", og hvor lang tid vil i skyde der går, før jeg får det bedre?

Håber i havde en god weekend!

- Zyko

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Lyder mest af alt som om at du har scoret dig en infektion i byen. De symptomer du beskriver er ikke normalt ved forsvarligt brug af MDMA. Der kan selvfølgeligt have været noget andet i pillen men mit bud er at det ikke har noget med dit stofindtag at gøre - dog med det in mente, at du måske ikke var blevet inficeret til at starte med hvis ikke din krop i forvejen havde været på overarbejde.
Slå koldt vand i blodet, sørg for at få ro, godt med søvn, vand og sund kost og så er du sikkert snart på toppen igen. God bedring!

Junior medlem

Tak! Lige en lille update, har nu sovet det meste af dagen, og har det en smule bedre, så forhåbentligt kan jeg være helt frisk til imorgen... Og så holder jeg mig fra pillerne i fremtiden, dem kan min krop åbenbart ikke lide :D

Junior medlem

Det lyder godt, at det går bedre. Synes tit specielt i byen man kommer til at have for lidt tøj på ude i kulden, det kan bl.a. være en faktor for feber lignende tilstand.

Er det Dublin du er i? for hvis det er, kan du så anbefale nogle feder steder at gå i byen?

Junior medlem

Jep! Det er i Dublin... Der er mange fede steder, det kommer an på hvad du vil og hvad slags musik du er til :-).

Hvis du er til rock / metal, kan du tjekke Fibber McGee's og Club Hell ud...
District 8 er også fedt, m en alle er helt skudt af, det er et nedlagt varehus der ligger skjult bag en gård... Det er et nice sted at tage hen, hvis du vil være blæst og lytte til elektronisk musik :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Jeg har før haft det lidt skidt efter en nat på ecstasy. Tror dog ikke at det skyldes selve stoffet.

Vand, vitaminer, sex og havergrød hjælper :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]