Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lsd varighed
Medlem

Hej folkens :]
Jeg er nød til at starte med at sige at min grammatik er lort og da jeg har fået lidt negativt respons på en tidligere tråd pga mangel på komma og punktummer så drop at læs tråden vis dette er et problem og ellers tak på forhånd

- Jeg er blevet meget interesseret på det psykedeliske univers igen efter jeg har bevist overfor mig selv af bad trip ofte er en sindstilstand man sætter sig selv i inden du træffer beslutningen om at indtage det man nu lyster og da det nu er sagt så har jeg eksperimenteret en del med svampe på det sidste og da modet var til det satte jeg mig op for at prøve lsd
Og første gang gik super godt jeg indtog 2 mærker af 110ug pr stk og fik en ubeskrivelig interessant oplevelse ud af det ukendte univers det var lidt overvældende men man vokser jo med opgaven og 14 dages tid efter tænkte jeg at jeg godt kunne tænke mig at undersøge mere af det ukendte og da jeg sprang ud i det igen var det som om at selvom trippet var super så virkede det bare ikke ret lang tid jeg vil skyde på 5 timer sådan ca og jeg blev sku lidt skuffet da jeg havde fået afvide og læst diverse steder at det skulle virke 8 - 12 timer
Så jeg ville høre om det normalt at effekten i sig selv ikke virker så længe vis man har en høj tolerance og selvom jeg har efferainger med det meste så troede jeg rent ud og sagt at lsd ville skyde mig ud på en lang måne rejse men det ikke rigtigt sket i nu?!

Jeg håber tråden har været til at læse og forstå og bær over med mig jeg er trodsalt halv ny her inde men elsker at læse om jeres efferainger og oplevelser så kunne godt tænke mig at komme ordentligt i gang på forumet :D :hjerte: så smid en kommentar jeg lover ikke jeg svare så hurtigt men jeg vender snart tilbage
Peace vi er jo alle mennesker med det formål at leve livet

Hej Zapzero og velkommen til.

Man kan sagtens opbygge tolerance overfor psykedeliske stoffer. Og med to ugers mellemrum, opbygger jeg en rimelig høj tolerance. Så muligvis er det derfor, at det kun virkede i 5 timer. Men 5 timer lyder godt nok kort for et LSD trip.
LSD skal nok skyde dig ud på en lang måne rejse, det skal du ikke være bange for, uanset din erfaring med andet. Jeg prøver selv altid at holde ca. en måned imellem mine LSD trip, for at tolerancen skal have ramt nul, og for at opleve magien og energien hvergang.
De fleste opbygger ikke så kraftig tolerance som jeg gør, men det kan sagtens være, at du også er en der hurtigt opbygger tolerance. Jeg ser det som et plus, fordi så bliver jeg nødt til at overholde pauserne, for ellers får jeg ingen effekt. Så på den måde, er man lidt skånet for at ende ude i et misbrug, af de fleste substancer.
Den dårlige side af det er selvfølgelig, at det er pisse dyrt at skulle dosere så højt. Men det må man tage med.
Men prøv med minimum 3 ugers mellemrum, og en passende dose, så skal du nok flyve.

Men prøv nu at sætte nogle punktum og kommaer, det er virkelig tungt at læse og svært at forstå, hvis du slet ikke bruger dem.
Må jeg spørge, hvor gammel du er?

Edit: Når du siger at du har erfaring med det meste, vil du fortælle, hvad du mener med det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Velkommen til. Som Ø Tripperen siger, så er 14 dage alt for kort pause. Prøv at vent en måned eller to inden du forsøger dig med nogle psykedeliske stoffer næste gang.

Medlem

Hey og tak for svaret!
Ø tripperen selvfølgelig kommenter du på det med punktummer, og jeg skrev bær over med mig ....
Jeg er 21, og jeg har haft hvad der har svaret til en møg besværlig opvækst, med forældre der tog halløj og en mor der begik selvmord efter jeg blev 18 |:
Så jeg har aldrig gået op i skolen, da jeg prøvede at være manden i hjemmet for at passe på min mor, og da stoffer altid har været inde for min rækkevidde, begyndte jeg at finde dem interessant i en alt for tidlig alder, så det med erfaring er , at jeg vil sige jeg har prøvet det igennem tiden, som jeg nu syntes har virket interessant og jeg ved det uklogt men presset mine grænser ofte!

Når tilbage til tråden . Jeg dur ikke til grammatik af egne grunde så undskyld, men jeg skrev bær over med det, det jo ikke ligefrem fordi jeg ikke kan omformulere en sætning ordenligt :D
Så altså tak for svar, men at tvivle på alderen på måden jeg skriver en sætning på, går mig lidt på, da det lige nøjagtigt var det første jeg skrev, men ihvertfald, jeg holder den gode tone skulle bare lige ud med det. I fremtidige tråde må jeg jo få damen til at rette efter i grammatikken, så alle kan "holde det ud"
Hun kan sku få lov på den her, så altså goddag folkens!
Og jeg skal nok huske det med tolerance ;)

Jeg kan ikke forstå dit problem med, at jeg har spurgt dig, om du ikke kan prøve at sætte nogle komma og punktummer.
Jeg har taget mig tiden til at læse, en ellers næsten ulæselig tekst og kommet med et informativt svar til dig, og du gider ikke engang at prøve?? Din sidste post er dejlig nem at læse.

Grunden til at jeg spørger om din erfaring, er fordi at ofte når folk siger, at de har prøvet det meste, så mener de, det meste af det de kender til, hvilket kan være alt fra Kokain til Benzodiazepiner. Men den erfaring er altså ubrugelig, når det er LSD man leger med.

Grunden til at jeg spørger om din alder, er fordi at det faktisk spiller en ret stor rolle, når man leger med psykedeliske substancer. Og det havde altså intet med din grammatik at gøre. Man behøver ikke at kunne skrive, for at trippe LSD. Men det kan være svært at få noget seriøst response, hvis ikke man engang gider at prøve, at skrive det bedste man kan.

Medlem

Jeg har jo ikke sagt, at jeg ikke gider at prøve, og jeg sætter da pris på du giver dig tid til at læse min tråd, så at jeg har et problem syntes jeg er lidt overvuderet :D
Men altså lad os lade den ligge, og jeg må prøve at blive bedre til grammatikken, også er den jo ikke længere!
Og jeg vidste ikke at alderen har noget at skulle have sagt angående psychedeliske substanser

Godt så er vi alle glade:D

Alderen har meget at sige, og det er noget af den mest basale viden, man skal have for at arbejde med psykedeliske stoffer.
Du bliver nød til at læse op på, hvad det er, du har med at gøre. Psykedeliske stoffer er ikke legetøj, og kan have fatale konsekvenser under de forkerte omstændigheder.

Held og lykke, og god vind næste gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Alderen er en meget betydelig faktor når man leger med psykedeliske stoffer. Der er rigtig mange der begynder at eksperimentere med psykedeliske stoffer i en alt for tidlig alder. Desværre er der også en del af dem, som får ændret deres virkeligheds opfattelse på en måde der ikke er passende, når at "selvet" og ens personlighed stadig er under udvikling.
Gør dig selv en tjeneste og bryd den sociale arv som du selv snakker om, så dine børn ikke skal opleve samme ting som dig.
Husk nu det med de pauser :)

Vh

Medlem

Det hørt og selvfølgelig husker jeg pauser ;)
Men nyder bare lige livet ligenu, er også lige stoppet med et massivt hashforbrug, og jeg ved det ikke har meget med sagen at gøre, men så kan det jo være, at der kommer en dag, hvor alt det andet hellere ikke er interessant mere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]