Hey og tak for svaret!
Ø tripperen selvfølgelig kommenter du på det med punktummer, og jeg skrev bær over med mig ....
Jeg er 21, og jeg har haft hvad der har svaret til en møg besværlig opvækst, med forældre der tog halløj og en mor der begik selvmord efter jeg blev 18 |:
Så jeg har aldrig gået op i skolen, da jeg prøvede at være manden i hjemmet for at passe på min mor, og da stoffer altid har været inde for min rækkevidde, begyndte jeg at finde dem interessant i en alt for tidlig alder, så det med erfaring er , at jeg vil sige jeg har prøvet det igennem tiden, som jeg nu syntes har virket interessant og jeg ved det uklogt men presset mine grænser ofte!
Når tilbage til tråden . Jeg dur ikke til grammatik af egne grunde så undskyld, men jeg skrev bær over med det, det jo ikke ligefrem fordi jeg ikke kan omformulere en sætning ordenligt
Så altså tak for svar, men at tvivle på alderen på måden jeg skriver en sætning på, går mig lidt på, da det lige nøjagtigt var det første jeg skrev, men ihvertfald, jeg holder den gode tone skulle bare lige ud med det. I fremtidige tråde må jeg jo få damen til at rette efter i grammatikken, så alle kan "holde det ud"
Hun kan sku få lov på den her, så altså goddag folkens!
Og jeg skal nok huske det med tolerance