Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 12:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia tak for medlemskabet jeg bukker dybt :) Jeg har i lang tid brugt jeres fantastiske side, men nu er der sgu kommet noget jeg ikke rigtigt har kunne finde svar på. Derfor har jeg nogle spørgsmål. Det handler om stofferne: Mdma og ketamin. Jeg har planer om, i forbindelse med en stor begivenhed, gået med tanken om Mdma og ketamin blandet. Jeg kommer dog til at tage Mdma indenfor 1 måneds ventetid. Mine spørgsmål er således:

1. Med lidt over 3 ugers ventetid, vil magien så være gået meget væk ved Mdma både alene og med Ketamin? og er chancen for bivirkninger evt. større end hvis jeg ventede en uge til ?
2. Hvis det er en god ide at blande Mdma og ketamin, hvilke doser skal jeg have det i til festligt brug ?
3. Er det noget specielt ved Ketamin og Mdma blandet sammen jeg skal være opmærksom på? og generelt Ketamin alene ?
4. Jeg ved det kan være svært, men er der en måde man cirka ved om ens Ketamin er nogenlunde rent/okay kvalitet

Håber i vil tage tid til at svare, så vil jeg være super glad :peace: :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Velkommen til.

2. Mange blander de 2 stoffer og får meget godt ud af det. Har ikke selv forsøgt, men en 60 mg ketamin og 100 mg MDMA ville nok være et godt sted at starte ud.
3. Hvis du er et sted med mange mennesker kan ketamin nok godt blive lidt kaotisk + de har ret meget bodyload. Men på den anden side vil du bare ligne en fuld idiot i andres øjne. For mig er ketamin noget der foregår i fosterstilling på sofaen.
4. Jeg har ikke indtryk af de bliver cuttet så meget. Jeg har ihvertfald kun oplevet hvad jeg tror har været et rent produkt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Hej og velkommen :)

1. 3 ugers ventetid er alt for lidt, gerne mindst 2-3 måneder. Men hvis du har holdt den samlede dose lavt på sidste trip (under 200mg), så vil en samme tur på samme dose ikke have betydningsfulde skader på lang sidst. Men jeg vil stadig fraråde dig at gøre det. Med få mdma trip i baggagen, kan konsekvenserne af et overforbrug godt virke harmløse og før du ved af det, så tager du doser der er højere end hvad der forsvarligt kan argumenteres for at indtage.

2. Du virker ikke synderligt erfaren med stoffer, så jeg vil igen fraråde dig at blande de to stoffer. Her vil det optimale være at kunne håndtere stoffernes rus adskilt fra hinanden. Ketamin kan i sig selv virke enormt forvirrende og blandet med mdma kan det være rigtig slemt. Hvis du alligevel vælger at blande dig to stoffer så vil jeg anbefale at indtage 100-120mg oralt og når mdma'en peaker indtag meget små doser ketamin nasalt, vent 15-20 min med at redosere ketaminen til du kan mærke effekten.

3. mdma og ketamin har en helt særlig virkning sammen, men jeg vil helt klart anbefale, at have erfaring med stofferne alene inden man begynder at blande dem. Igen hvis du vælger at tage det alligevel, så sørg for at gøre det i rolige omgivelser, med gode venner.

4. Det bedste ketamin jeg har haft, er kommet i lange tynde gennemsigte krystaller. Hvis det er helt fint pulver, kan du i mindre grad være sikker på dit produkt.

Hvor mange gange har du taget mdma før, hvor ofte og i hvilke doser?

Dedikeret medlem

1. Magien vil stadig være der, men i mindre grad, og uden magien er MDMA en ret sølle oplevelse. Det overbelaster dit system mere, og de negative sider af MDMA'en træder mere frem. Så det er altså ikke så god en oplevelse som det kunne være, og er mere usundt. Man bør holde flere måneder pause imellem, bum.

2. Hvis du kender begge stoffer rimeligt godt i forvejen, så ville jeg dosere en 100-150mg MDMA oralt (spis eller opløs i vand), og efter halv til en hel time dosere ketaminen, start lavt, 50mg feks, og se hvad det gør for dig. Derfra kan du selv begynde at bedømme hvor meget ketamin du vil have oveni, men vær forsigtig.

3. Pas på med at vælte ind i ting og folk, hvis du skal stå op. Udover det, så synes jeg personligt at det er en virkelig dejlig kombination, men hvis du ikke har prøvet det, så vil jeg anbefale at prøve det hjemme først.

4. Ja, men det har jeg slet ikke så meget forstand på som nogle af de andre har. Genkender dog det DDSIT skriver, god ketamin er somregel små lange krystaller.

Junior medlem

@DDSIT
Jeg har taget Mdma 5 gange før hvis man tæller en Ectasy pille med. Det har været doser på 100-125mg i en bombe, med en redose på 50-80mg. Jeg har typisk 1½ måneds pause efter råd fra min ven, men "uheldet" skete på en fest inden vores planlagte tur, så tænkte om det ville gå, at gøre det igen med så kort tid. :eyes:

Ja jeg er ikke så erfaren med stoffer generelt. Har dog prøvet diverse syntetiske stoffer og leger med tanken om Psilocybinsvampe

Tak for svarene alle sammen, det giver lidt at tænke over som også var planen :o

Synes heller ikke, det er smart at blande Ketamin med noget andet, første gang man prøver det. Ketamin er et ret spøjst drug, og du vil blive meget overrasket over rusen, de første par gange du prøver det i sig selv.

Så at blande det med MDMA førstegang, er nok i overkanden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Haha du får det for vildt ven :D, men evt hold doserne lave i starten, man får et chok når keta rammer, og du bliver FUCKING forvirret :D

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hvis du har mulighed for det, så prøv en mindre dosis ketamin (fx 20-30 mg) inden, så du kan få en fornemmelse af, hvordan du reagerer på det. Jeg er fx selv ret sensitiv overfor ketamin og får hurtigt kvalme - især hvis blandet med selv moderate mængder alkohol.

Og ja, hvis dit ketamin kommer som pulver snarere end de førnævnte tynde fine krystaller, kan det være cuttet med noget eller måske være racemisk (altså en 50/50 blanding af S- og R-isomererne). Hvis det er tilfældet, kan du ikke regne med de anbefalede doser, du ellers vil finde rundt omring (der skal typisk lidt mere til), men til gengæld kan jeg personligt bedre lide rusen fra racemisk ketamin end den rene S-isomer.

Junior medlem

Mange tak for svar alle sammen, jeg tænker jeg venter med at blande det indtil jeg har en nogenlunde erfaring med ketamin. Tak for det :D

Medlem

Det er fornuftigt at du venter indtil du kender effekten at Ketamin alene.

Godt at se at nogle personer følger de råd de får.

Ift ketamin skal du tænke på ikke at indtage store mængder alkohol i samme omgang. Så hvis du engang prøver MDMA + ketamin bør du sørge for at holde dig hydreret, undgå for meget redosering og hold dig fra alkohol. Hold dosen af Ketamin lav. Hvis du prøver Ketamin hjemme kan du så hvor meget der skal til, før du begynder at nærme dig et K-hole og miste forbindelse til virkeligheden. Så meget skal du ikke op på, når du blander det med MDMA første gang. Her skal du bare have en lille effekt fra ketaminen, det vil sige omkring den dosis hvor du begyndte at kunne mærke et let påvirkning, da du testede det.

Pas på til eventet hvis du ligger en bane ketamin op, Du kan hurtigt komme til at smide en kæmpe bane op i din brændert, der gør dig fuldstændig blæst.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
nitrat skrev:
Du kan hurtigt komme til at smide en kæmpe bane op i din brændert, der gør dig fuldstændig blæst.

SÅ rigtigt! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]