Hej og velkommen

1. 3 ugers ventetid er alt for lidt, gerne mindst 2-3 måneder. Men hvis du har holdt den samlede dose lavt på sidste trip (under 200mg), så vil en samme tur på samme dose ikke have betydningsfulde skader på lang sidst. Men jeg vil stadig fraråde dig at gøre det. Med få mdma trip i baggagen, kan konsekvenserne af et overforbrug godt virke harmløse og før du ved af det, så tager du doser der er højere end hvad der forsvarligt kan argumenteres for at indtage.
2. Du virker ikke synderligt erfaren med stoffer, så jeg vil igen fraråde dig at blande de to stoffer. Her vil det optimale være at kunne håndtere stoffernes rus adskilt fra hinanden. Ketamin kan i sig selv virke enormt forvirrende og blandet med mdma kan det være rigtig slemt. Hvis du alligevel vælger at blande dig to stoffer så vil jeg anbefale at indtage 100-120mg oralt og når mdma'en peaker indtag meget små doser ketamin nasalt, vent 15-20 min med at redosere ketaminen til du kan mærke effekten.
3. mdma og ketamin har en helt særlig virkning sammen, men jeg vil helt klart anbefale, at have erfaring med stofferne alene inden man begynder at blande dem. Igen hvis du vælger at tage det alligevel, så sørg for at gøre det i rolige omgivelser, med gode venner.
4. Det bedste ketamin jeg har haft, er kommet i lange tynde gennemsigte krystaller. Hvis det er helt fint pulver, kan du i mindre grad være sikker på dit produkt.
Hvor mange gange har du taget mdma før, hvor ofte og i hvilke doser?