Hej.
Jeg kender nogen der har forsøgt at købe svampe på darknet. De endte med at få tilsendt et brev, hvor der i stedet var 3,5 g gulligt krystal pulver, pulveret havde en kraftig duft. Jeg tror altså ikke de er blevet scammet, men at der derimod er sket en fejl og at vendoren har byttet rundt på to adresser.
Det ligner virkelig meget pulveret i denne pose, som er et billede af DMT:

Jeg er ret interesseret i at finde ud af om det er DMT, eller om der er nogen måder jeg kan teste det på. Hvis det er DMT, skal det jo ikke gå til spilde, men jeg ved heller ikke om jeg selv er klar til den oplevelse.
Synes nemlig ikke jeg kan finde et EZ testkit til DMT. Ellers er jeg blind inde på deres side.
Er der andre stoffer, der ser sådan der ud? Hvis der er, er de andre stoffer der ligner så farlige at ryge? For hvis de andre gullige krystal pulver stoffer med kraftig lugt, er uskadelige at ryge, kan det jo være jeg kan finde en forsøgskanin.
De vigtigste spørgsmål er dem omkring, hvorvidt det er DMT. Men vil også gerne vide om det er helt hul i hovedet at prøve DMT, før LSD. Jeg har prøvet svampe nogle gange og MDMA nogle gange. Men er ikke mega erfaren psychonaut, når jeg læser om oplevelsen tiltaler den mig bare meget. Og jeg savner virkelig at trippe psykedelisk, da det de sidste gange (3 gange indenfor et år) har været MDMA (som i mine øjne er sjovt, men ikke brugbart for sindet på samme måde).