Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 12:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hej.

Jeg kender nogen der har forsøgt at købe svampe på darknet. De endte med at få tilsendt et brev, hvor der i stedet var 3,5 g gulligt krystal pulver, pulveret havde en kraftig duft. Jeg tror altså ikke de er blevet scammet, men at der derimod er sket en fejl og at vendoren har byttet rundt på to adresser.

Det ligner virkelig meget pulveret i denne pose, som er et billede af DMT:

Billede

Jeg er ret interesseret i at finde ud af om det er DMT, eller om der er nogen måder jeg kan teste det på. Hvis det er DMT, skal det jo ikke gå til spilde, men jeg ved heller ikke om jeg selv er klar til den oplevelse.

Synes nemlig ikke jeg kan finde et EZ testkit til DMT. Ellers er jeg blind inde på deres side.

Er der andre stoffer, der ser sådan der ud? Hvis der er, er de andre stoffer der ligner så farlige at ryge? For hvis de andre gullige krystal pulver stoffer med kraftig lugt, er uskadelige at ryge, kan det jo være jeg kan finde en forsøgskanin.

De vigtigste spørgsmål er dem omkring, hvorvidt det er DMT. Men vil også gerne vide om det er helt hul i hovedet at prøve DMT, før LSD. Jeg har prøvet svampe nogle gange og MDMA nogle gange. Men er ikke mega erfaren psychonaut, når jeg læser om oplevelsen tiltaler den mig bare meget. Og jeg savner virkelig at trippe psykedelisk, da det de sidste gange (3 gange indenfor et år) har været MDMA (som i mine øjne er sjovt, men ikke brugbart for sindet på samme måde).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

Det her er det pulver de har fået.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ahh, det er bare mig der ikke havde fattet at LSD kittet også testede andre tryptaminer. :) Smider lige et billede mere.

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Umiddelbart syntes jeg det ligner N-N-DMT, hvoraf jeg så vidt har kunnet læse mig til at den gullige farve skyldes rest alkaloider fra den oprindelige syntese.
Hvis det dufter som indersiden af en "skum kuffert" ville jeg skyde på at det er DMT.

DMT er dog ikke et stof du skal trippe på fordi du savner den psykedeliske indsigt der ligger i overfladen af den umiddelbare verdensanskuelse.
Men man kan jo ikke på baggrund af internettet redegøre for om hvorvidt du bør prøve det. Hvis du har lyst bør du, hvis ikke så lad vær.
Det kan virke ekstremt voldsomt.
-Jeg vil i hvertfald ikke råde dig til dette af den årsag, at det adskiller sig markant fra mange andre psykedeliske oplevelser, da den indsigt den gives kan være svært fordøjelig og svært sammenlignelig hvis ikke man besidder naturligt inducerede DMT trips. Det sidste er dog for mange ikke videre gældene, hvoraf rusen læres at "håndteres" med erfaring.

Principielt kunne stoffet også være psilocybin (4-PO-DMT), eller psilocin (4-HO-DMT), men om hvorvidt det er dette ved jeg ikke.

EZ-test kits fungere ved at give udslag overfor nogle bestemte tryptaminer eller phenyltaminer, hvoraf stoffer der ikke besidder disse karakteristikker ikke giver udslag. Hvis du læser beskrivelsen for flere af deres testkits tilhørende disse analyser fremgår det deraf;
https://www.eztest.com/product/ez-test-blister-for-lsd-and-other-indoles-1-test/

Wow sikke en fangst hvis det er DMT:D

Det ligner DMT lidt, hvordan dufter det? DMT dufter vildt lækkert og meget specielt. Det kan dog også være AMT, der har ca samme konsitens og lugt. Men trippet er radikalt anderledes. Men synes dog at det ser meget klumpet ud, det har de forskellige DMT batches jeg har haft ikke været. Er det lidt fedtet og snasket, eller er det helt tørt og i hårde små krystaller?

Man bemærker effekter af DMT allerede ved 2-4mg røget. Det er som Alf siger, noget helt anderledes end de andre psykedeliske stoffer, og hvis du savner Svampe osv. er det ikke DMT du søger. Du får et slag i hovedet og bliver kastet ud i andre dimensioner.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ikke selv duftet, men har fået det beskrevet som at det "lugter måske lidt som helt nye sko i en skotøjsæske og så bare x1000". En anden mente det duftede lidt ligesom amfetamin. Jeg aner dog ikke selv hvordan amfetamin dufter.

En ting er i hvert fald sikkert, det dufter meget specielt, men de har ikke ligefrem betegnet det som lækkert. Jeg har lige spurgt ind til konsistensen, så den kan jeg ikke svare på.

Jeg er godt klar over, at det er noget helt andet end svampe. Det er også derfor jeg ikke ved om jeg skal prøve det. Jeg elsker svampes psykedeliske verden, men der er man jo stadig tilstede i den virkelige verden. Det lyder ikke som om, man er tilstede i den virkelige verden på DMT. Så hvis den testes positivt som tryptamin, så må jeg jo læse en helveds masse triprapporter og finde ud af med mig selv om jeg har lyst til at opleve en anden dimension.

Vi har tjekket vendoren og han sælger også DMT. Det ville altså være mærkeligt hvis han har prøvet at scamme, og har sendt noget der bare lignede et drug.

Virker AMT også når man ryger det, for det er også det eneste jeg selv har overvejet det kunne være? Og slår AMT også ud på den der LSD-test.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det er lidt i samme boldgade jeg forsøgte at beskrive duften jeg har opfattet den som.

Jeg har heller ingen kendskab til AMT, men ryges ved jeg dog det kan.
AMT står for alpha-Methyltryptamine hvoraf jeg tænker at det vil reagere med LSD-testen.

Jeg tror ikke han har scammet jer, men han har som du selv nævner formegentligt taget fejl af to forskellige adresser.
-Jeg ville ikke selv opfatte det som en scam hvis jeg modtog DMT fremfor svampe, men jeg ville nok være en smule skuffet alligevel, og dog, måske.

Senest rettet af Alf'n 28 maj 2016 15:35, rettet i alt 1 gang.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Måske kunne det være krystaliseret psilocybin / psilocin? krystallerne kan godt blive misfarvet gulligt.

Bare et bud herfra :)

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Hvis det er DMT, er man ikke i tvivl, hvis man har oplevet DMT før.
Jeg ville ikke smide det ud, hvis der var den mindste mulighed for, at det var DMT.
Gem det, og vent til du møder en som mig, der kan identificere og afprøve det for dig;-)
DMT dufter ikke, som klam amf overhovedet.
Om det dufter godt kan sikkert diskuteres, men jeg fucking elsker lugten. Den minder mig selvfølgelig om virkningen, men mest af alt om fødsel og nyt liv. Det gør den altså i min næse:-P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som Ø siger; smid det endeligt ikke ud!
Jeg giver også gerne mit besyv med hvis chancen byder sig ;)

Har du overvejet at forsøge at kontakte sælgeren og forhøre dig ad om han muligvis har lavet en fejl?
-Eller har i måske læst forkert af produkt beskrivelsen?
Jeg tænker at billedet måske kunne have været af hvad end svampe i havde bestilt, men beskrivelsen have været at det var ekstraheret psilocybin/psilocin?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi tager kontakt til sælgeren, vi skal bare lige låne en vens tails styresystems-usb.

Vi har ikke læst forkert på produktbeskrivelsen. Der står ret tydeligt, at der er tale om tørrede svampe, som ikke er pulveriserede.

Stodder
Brugeravatar

Det ligner DMT freebase ret så meget vil jeg sige. DMT freebase har en meget lavt smeltepunkt på kun 46 gr, så hvis det smelter ved lav varme er det en kraftig indikation på at det er DMT.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har endnu ikke fået testet stoffet, men vendoren har fanme lavet exit scam, så vi får aldrig nogen svampe at se. Tilgengæld har vi skaffet LSD :eyes: Det glæder jeg mig til at prøve! Passer nok bedre til hvad jeg søger pt. i det psykedeliske univers. Men hvis pulveret testes positivt som tryptamin, så bliver det gemt til når jeg er mere erfaren!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

Så er det blevet testet, men vi kan sgu ikke helt vurdere om det bare er farven af stoffet der trængt ud i væsken, eller om den er positiv. Har aldrig brugt sådan et test kit før. Der står no colour = no acid, men farven er mere brunlig end det ligner den skal være. Stoffet var jo i forvejen gult.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den er positiv. :-)
Farven i sig selv er en ting, og som eksempel kan jeg beskrive kobber og brom, der begge er orange/gullige men hvis de blandes, i vandige opløsninger, dannes CuBr2 som er et tyrkis/blåt salt.
Hvad test kittet reelt set består af ved jeg ikke, men jeg ved at det er en opløsning der ved reaktionen med et tryptamin resultere i et farveskift, hvilket i har fået :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]