Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 21:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har fået nogle 2 mg. barrer hjem, som jeg vil bruge i tilfælde af et bad trip. Jeg har ingen benzo eller opioid tolerance, og er derfor nervøs for at teste dem, i tilfælde af at de skulle være fentanyl i dem, eller et benzo RC. Er der måder hvorpå jeg kan sikre mig at det aktive stof er Alprazolam og ikke andet skrammel der kan fucke mig op? De skulle være presset med ''højt kvalitets Alprazolam pulver'' men man skal jo ikke tro på alt man hører fra skumle folk på nettet (selvom vendoren har høj rating, og næsten kun positive reviews). Min originale plan var at tage en halv (1 mg.) for at teste om de virkede, indtil jeg kom i tanke om fentanyl overdoserne der desværre har været lidt for mange af. De er købt fra en Engelsk vendor.

Junior medlem

Jeg kan sagtens se din pointe med at man istedet skal forsøge at løse problemet, og ikke bare flygte fra problemerne, men jeg er også af den overbevisning at nogle gange er det, det bedste at gøre da man kan havne i en uheldig/ikke gennemtænkt situation hvor du er til skade for dig selv, fysisk såvel som psykisk. Jeg ved at disse situationer kan undgås ved at have en gennemtænkt sæt and setting, men bare det at have en nødløsning på hånden kan psykisk hjælpe en del, og eventuelt give modet til at gøre op med diverse dæmoner man måtte møde på sin vej.

Tak for rådende dog. I første omgang vil jeg vente og se om der er andre metoder, men hvis intet andet melder sig vil jeg overveje at prøve mig frem med trinvist støre doser.

Junior medlem

Jeg tror helt sikkert det er bedst at have en tripsitter der holder styr på benzoerne. Det er sådan set ikke fordi at jeg har brug for dem for at have mod på at trippe, og der har kun været benzoer til stede ved et af mine trips, som en makker havde med. Jeg har heldigvis aldrig oplevet et decideret bad trip på psychedelia, men føler at man ligeså godt kan tage sine sikkerheder. Jeg har ikke i øjeblikket planlagt noget trip hvor de kan blive nødvendige, men i tilfælde af at jeg beslutter mig for en lav dose 2CB eller et halvt mærke LSD til en afslappende dag derhjemme synes jeg det er rart at de er der :)

Min vurdering er, at kombinationen af psykedelika og benzodiazepiner i nogle tilfælde, kan være farligere end hvad psykedeliske stoffer er i sig selv. Derfor anbefaler jeg som oftest, at ikke have sådan noget liggende, når man tripper.
Men du bestemmer selvfølgelig selv.

Som Mr. Gone siger, kan et såkaldt badtrip ofte bruges konstruktivt, og derfor ende med at blive positivt. Men det er selvfølgelig en process, der kan være tung.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Min vurdering er, at kombinationen af psykedelika og benzodiazepiner i nogle tilfælde, kan være farligere end hvad psykedeliske stoffer er i sig selv.

Hvad bygger du det på? Hvilke tilfælde er det?

En kammerat der lukkede et badtrip på et RC benzo. Han fik så ret heftige flashback i lang tid efter, ikke at det ikke kan ske uden brug af benzodizepiner, men jeg har kun oplevet det der.

Derudover er det ikke ukendt imellem psykonauter, at man skal ride trippet af, da det i mange situationer kan være mere gavnligt. Strider det imod videnskaben eller hvordan?

Du ramte plet Mr. Gone det er lige hvad der skete :) Men hvis man kan låse sig selv mere fast i et negativt tankemønster, der i værstefald kan føre til flashback, er det vel ikke helt forkert at sige, at det kan være farligere/mere risikofyldt!?
Uanset er der ihvertfald en risiko, men det er der altid :)

Medlem
Brugeravatar

Imo er dine "Xanax" tabletter ikke værd, at sende til laboratorisk analyse. Jeg tror ikke, at EZ test kit kan indikere alprazolam, hvis det kunne, skulle du alligevel teste for mulige adds. Det ville være bedre, at investere i nogle nye tabletter, som er produceret af et medicinal firma.
Frygter du for bad trips, så tænker jeg, at det ville være en god idé, at holde doserne af det givet psykedelika lavt. På den måde vil du høste erfaring, og dermed styrke dine evner til, at tackle udfordringer under et trip. I takt med din udvikling vil du være bedre udrustet til kraftigere trips.
Det er min overbevisning at ridde stormen af åbner op for skjulte skatte. Jeg har i hvertfald fundet det givende. At det er muligt om jeg ville poppe et benzo under et badtrip, vil jeg ikke afvise, men i så fald er der tale om en overvældende oplevelse af en massiv dosis.

Dedikeret medlem

^ dette! få fat i dansk produceret BZD!!.. så er du i hvert fald sikker på at det er det korrekte stof.. ;)
@ Ø: hej :) nu skriver du jo osse RCbenzo.. -det kunne osse være der din vens problem lå.. det ka jo være alt muligt, og der er ikke viden om langtidseffekter og kombinationer etc..
hvilken slags RC var det?
vh

Hej Stop :hjerte: :D Det har du helt ret i, jeg ville bare fortælle det. Det var Clonitrazepam, og han havde leget med dem flere gange før. For mig giver det også god mening, at man kan komme til at opleve flashbacks, hvis man prøver at lægge låg på problemerne under et trip med benzodiazepiner, da de får dig til at glemme problemet. Derfor kommer gryden til at trykkoge lige til låget ryger af igen og dermed blusser følelserne, problemerne op igen i form af flashback.
Men jeg ved ikke, om det holder.

Junior medlem

Jeg havde nok på fornemmelsen at dette ville ende i en diskusion om hvor vidt man burde standse et trip eller bare ride den ud. Det er egentligt første gang jeg har hørt om risikoen for flashbacks, men kan da egentligt godt se hvorfor det burde kunne ske. Tak for de mange svar! Jeg tage som regel mine forholdsregler, men vil gerne igang med at eksperimenterer med forskellige stoffer som en kreativ ''booster''. Min idé er at skrive musik på forskellige stoffer, som regel lave doser (10-15mg 2cb, 50 mcg LSD, 100mg MDMA osv.) og jeg vil i dette tilfælde foretrække at være alene, for at kunne udfolde mig 100% og have muligheden for at forddybe mig i mit arbejde. Det er i sådan et tilfælde, hvor jeg er alene, og ikke har mulighed for hjælp at jeg tænker at det kunne være rart at have en form for nødløsning ved hånden.

Nu ved jeg jo godt at man ikke må source herinde, så jeg håber ikke dette bryder reglerne. Men er denne dansk producerede benzo BZD til at få fat på uden recept? Jeg kender ikke nogle sketchy typer der sælger recept medicin. Jeg beder ikke om et link, navn eller noget :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]