Jeg havde nok på fornemmelsen at dette ville ende i en diskusion om hvor vidt man burde standse et trip eller bare ride den ud. Det er egentligt første gang jeg har hørt om risikoen for flashbacks, men kan da egentligt godt se hvorfor det burde kunne ske. Tak for de mange svar! Jeg tage som regel mine forholdsregler, men vil gerne igang med at eksperimenterer med forskellige stoffer som en kreativ ''booster''. Min idé er at skrive musik på forskellige stoffer, som regel lave doser (10-15mg 2cb, 50 mcg LSD, 100mg MDMA osv.) og jeg vil i dette tilfælde foretrække at være alene, for at kunne udfolde mig 100% og have muligheden for at forddybe mig i mit arbejde. Det er i sådan et tilfælde, hvor jeg er alene, og ikke har mulighed for hjælp at jeg tænker at det kunne være rart at have en form for nødløsning ved hånden.
Nu ved jeg jo godt at man ikke må source herinde, så jeg håber ikke dette bryder reglerne. Men er denne dansk producerede benzo BZD til at få fat på uden recept? Jeg kender ikke nogle sketchy typer der sælger recept medicin. Jeg beder ikke om et link, navn eller noget