Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey psykedelia.
Jeg undrede mig over hvad man kunne mixe med ketamine. Jeg skal til fest og gad godt prøve at party på det,og jeg ved alkohol er farligt, så derfor skal jeg selvfølgelig ikke drikke. Jeg har set på tripsit at kokain og ketamine er caution, men hvad er jeres erfaringer med at mixe ketamine med nogle forskellige drugs (jeg ved godt psykedeliske er gode men skal ikke trippe bare hygge mig)
Tak på forhånd

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
mdma eller 2c-b er fucking lækkert sammen med ketamin imo

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ketamin og amfetamin er også rigtigt lækkert!

Medlem

http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png inde på den her chart står der kokain og amfetamin er dårligt på ketamin, altså caution, men tror i jeg ville kunne tage ritalin piller og ketamin sammentidig hvor det også har en fed virkning?
Dad helt klart godt prøve ketamin og 2cb en eller anden dag, kunne godt forstille mig det var fedt :)

Dedikeret medlem

Ritalin + ketamin er fint, det giver et godt flow, men hvis man ønsker at k-hole synes jeg bare opkvikkere er lidt frustrerende, fordi de holder en oppe.

Normalt siger man også, at det ikke er helt sundt at blande upper og downere, men jeg er ikke klar over specifikke problemer ved den kombo, udover at det igen føles usundt at bekæmpe enten den ene eller den anden, ved ikke at ønske den er der(k-hole).

Fritzie skrev:
men hvis man ønsker at k-hole synes jeg bare opkvikkere er lidt frustrerende, fordi de holder en oppe.

+1

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
I det her tilfælde, hvor OP vil bruge det til fest, så gør det vel ikke så meget at det holder ham oppe af hullet med en upper. Ret sygt at K-hole på et dansegulv alligevel.

MDMA + K er en klassisk populær kombi. Men pas på med doserne, hvis du ikke vil være helt væk, det kan eftersigende blive ret så voldsomt. Bomb eller snif emmaen og så tag nogle små bumps Ketamin med mellemrum trippet i gennem.

Medlem

Altså jeg har prøvet at k-hole før, det var ekstremt intenst (og fedt) det er dog ikke mening denne aften, jeg tænker på at tage måske 30mg pr bane, når jeg lige føler for det.
ville også høre om i har prøvet det med coke, og om den modsatte virkning er ubehagelig eller evt. farlig, hvis den er, må jeg bare holde mig til ritalin, i en forsvarlig dosis selvfølgelig

Dedikeret medlem

Kunne jo være der var andre der læste med, og så ville jeg lige nævne det :)

Har gjort det en del (kokain og ketamin), i selvskabelige sammenhænge, men det var en tåget tid, så jeg kan ikke huske andet fra rusen end at jeg ikke oplevede ubehag ved det. K-hole var der ikke noget af.

Det slider altid lidt på systemet at tage stoffer, så det kommer man nok ikke udenom, og måske hvis det er s-ketamin kan det være ret træls (og dermed usundt).

Edit: Jeg vil også lige nævne, at det heller ikke var vildt fedt, men nu jeg heller ikke den store danser.

Senest rettet af Ubrugtnavn 08 dec 2016 22:17, rettet i alt 1 gang.

Plejadestjerne skrev:
I det her tilfælde, hvor OP vil bruge det til fest, så gør det vel ikke så meget at det holder ham oppe af hullet med en upper. Ret sygt at K-hole på et dansegulv alligevel.

Det har jeg ellers gode erfaringer med, og har været ret glad for det, på et tidspunkt. Men sådan er vi jo så forskellige. For mig et hullet rimelig sweet på gulvet :peace:

Nogle gange har jeg haft to blastere med til trance fester, den ene med ren Ketamin, og den anden med ren Kokain. Når jeg skulle danse, sugede jeg Keta, til jeg hullede, og hvis der kom en pige forbi der ville snakke, sugede jeg Kokain, indtil jeg var i stand til det. Når kokain´n så aftog og hvis pigen forsvandt, sugede jeg igen Ketamin, til jeg hullede på dansegulvet. Hvis pigen ikke forsvandt, ja så sugede jeg selvfølgelig ikke mere :lol:

Det var sjove tider, og rent HR mæssigt, kan jeg ikke se problemet.

Men den bedste kombination jeg nogensinde har prøvet, hvor Ketamin har været involveret, har være med Meskalin. I dag synes jeg dog, det er blasfemi at misbruge Meskalin sådan. Meskalin fortjener bedre :hjerte:

Nummer to er 2c-b, 4-ho-met, Ketamin og Cannabis på spand. Men den kombination ville jeg ikke feste på, der bliver man blæst til skyerne.

Det er dog et stykke tid siden jeg sidst brugte Ketamin, og umiddelbart bliver det ikke igen foreløbigt.

Medlem

Hvordan er det muligt at danse på k-hole? Jeg vidste slet ikke jeg var i min krop, da jeg gjorde det, kan huske da jeg kom tilbage gik det op for mig jeg i mit værelse

DrugsAreAwesome skrev:
Hvordan er det muligt at danse på k-hole? Jeg vidste slet ikke jeg var i min krop, da jeg gjorde det, kan huske da jeg kom tilbage gik det op for mig jeg i mit værelse

Det kan sagtens lade sig gøre. Det kaldes trance tilstand. Man danser, uden helt at være bevidst om det. Man er hele danse gulvet, musikken, menneskerne og rummet. Det eneste man ikke er, er sig selv :P

Jeg er aldrig stødt ind i nogen, i denne tilstand. Man følger helt ubevidst, det energiflow der er, imellem alle de dansende mennesker. På samme måde, som når man gør det på en høj dosis psykedelika, man har bare lidt mere gummiben på Ketamin :lol:

Medlem

Det lyder ihvertfald mærkværdigt, har aldrig prøvet at være i trance før af musikken som sådan udover på mdma hvilket var sindsyg fedt. Hvis man kombiner ketamin og mdma får man så visuals, og hvordan anerledes er de så fra lsd eller svampe?

Jeg får ikke rigtig visuals på MDMA+Ketamin kombinationen, man får mere en orange lignende dissocieret effekt. Orange fra Emma´n og det dissociative fra Ketamin´n selvfølgelig.

Selv synes jeg den kombination er kedelig, jeg kan ikke rigtig mærke euforiaen fra MDMA´n, pga. Ketamin´n. Men sådan er vi jo igen så forskellige.

Medlem
Brugeravatar

Hvad mener du med orange? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Ingen kan danse mens de er i K-Hole, det giver simpelthen bare ingen logisk mening at postulere det.
Jeg tror at der er opstået forvirring om hvad termen K-Hole dækker over, og folk begynder at komme med deres egne fortolkninger.

Khazim skrev:
Ingen kan danse mens de er i K-Hole, det giver simpelthen bare ingen logisk mening at postulere det.
Jeg tror at der er opstået forvirring om hvad termen K-Hole dækker over, og folk begynder at komme med deres egne fortolkninger.

Hvorfor kan man ikke danse imens man er i hullet? Eller vil du fortælle, om din fortolkning af hullet?
Selvfølgelig ved jeg, hvad hullet er, jeg har indtaget mange gram Ketamin. Eller også kan jeg ikke "komme i hullet", hvilket selvfølgelig også kunne være en mulighed :lol:

The-Midnight-Howl

Jeg mener, at alt har sådan et orange skær. Eller en rødlig nuance farve, giver det mening?

Junior medlem

Nogen som ved om Ketamin fungere som sex drugs og om det kan mikses med noget i dette sammenhæng ???

Madame skrev:
Nogen som ved om Ketamin fungere som sex drugs og om det kan mikses med noget i dette sammenhæng ???

Det er ikke egnet som sexdrug, jeg har ihvertfald aldrig har lyst til sex, imens jeg har været på Ketamin. Det må også være lidt klodset. Der er meget andet, der er bedre egnet.
Som f.eks. Meth, GHB eller 2c-b, men jeg ville, til hver en tid vælge LSD eller Meskalin, med den rigtige pige :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Ø Tripperen! skrev:
Hvorfor kan man ikke danse imens man er i hullet? Eller vil du fortælle, om din fortolkning af hullet?
Selvfølgelig ved jeg, hvad hullet er, jeg har indtaget mange gram Ketamin. Eller også kan jeg ikke "komme i hullet", hvilket selvfølgelig også kunne være en mulighed :lol:

Man kan ikke danse mens man er i k-hole, fordi der er ingen krop at danse med. Du har intet koncept om din krop og musikken uden for k-hole.
At du har taget meget narko, betyder jo ikke nødvendigvis at du ved hvad du snakker om.
Det lyder mest af alt som om du har misforstået forskellen på at være påvirket af ketamin og så havne i et dicideret k-hole.

Hvis du læser tråden igennem igen, kan du også se at folk generelt undrer sig over din udtalelse om at danse i k-hole.
Jeg er dermed ikke alene om at betvivle dit udsagn :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]