Plejadestjerne skrev:
I det her tilfælde, hvor OP vil bruge det til fest, så gør det vel ikke så meget at det holder ham oppe af hullet med en upper. Ret sygt at K-hole på et dansegulv alligevel.
Det har jeg ellers gode erfaringer med, og har været ret glad for det, på et tidspunkt. Men sådan er vi jo så forskellige. For mig et hullet rimelig sweet på gulvet
Nogle gange har jeg haft to blastere med til trance fester, den ene med ren Ketamin, og den anden med ren Kokain. Når jeg skulle danse, sugede jeg Keta, til jeg hullede, og hvis der kom en pige forbi der ville snakke, sugede jeg Kokain, indtil jeg var i stand til det. Når kokain´n så aftog og hvis pigen forsvandt, sugede jeg igen Ketamin, til jeg hullede på dansegulvet. Hvis pigen ikke forsvandt, ja så sugede jeg selvfølgelig ikke mere
Det var sjove tider, og rent HR mæssigt, kan jeg ikke se problemet.
Men den bedste kombination jeg nogensinde har prøvet, hvor Ketamin har været involveret, har være med Meskalin. I dag synes jeg dog, det er blasfemi at misbruge Meskalin sådan. Meskalin fortjener bedre
Nummer to er 2c-b, 4-ho-met, Ketamin og Cannabis på spand. Men den kombination ville jeg ikke feste på, der bliver man blæst til skyerne.
Det er dog et stykke tid siden jeg sidst brugte Ketamin, og umiddelbart bliver det ikke igen foreløbigt.