Lørdag aften tog jeg om til nogle venner for at tage lidt cola, vi startede omkring klokken 23. Derefter kørte det bare derud af, vi fik snakket, hygget og alt det man nu gør på sådan en hyggelig aften. Men omkring klokken 04 om natten begynder jeg at få det vildt mærkelig og informerer mine venner min min tilstand. Jeg får en unormalt tung hjertebanken, kraftige svedture og mit syn blev mere og mere uklart.
Til sidst begynder jeg at få en ubehagelig stikken ud i hele min krop og spørger så min ven om han ikke vil hjælpe mig hen til deres altan dør, fordi jeg er nødt til at få noget frisk luft. Jeg når hen til døren, men det sidste jeg husker er at jeg kan mærke min ven griber mig bagfra og siger "wow, jeg nåede lige at gribe dig". Derefter mister jeg både alt visuelt og hørelse udefra. Det eneste jeg kunne høre var lyden der minder om en intens og høj tinnitus.
Kunne intet se udover et slags blå-hvidt stød lignende lys som jeg fik helt ondt i hovedet af.
Det jeg synes er mærkelig er at jeg sagtens kunne tænke imens det skete. Kan huske jeg siger til mig selv "fuck det er vildt det er, hvad sker der?". Da jeg så ligeså stille får mit syn tilbage igen går der stadig nogle sekunder før jeg får min hørelse tilbage. 10-15 minutter efter er jeg helt tilbage igen, en smule træt det er det hele.
Vi var 3 drenge og der blev taget omkring et halvt gram, så vil ikke selv mene at jeg havde taget for meget da jeg før har kunne suge et gram selv.
Jeg har aldrig prøvet noget lignende før, så vil høre om der er nogle er jer der har prøvet noget i den stil? På forhånd, tak