Psyko skrev:
Johndeer > Nu er hallucinationer kun en lille del af et LSD/svampetrip, imens de psykiske aspekter somregel spiller en langt større rolle. Er du helt sikker på, at du har lyst til at få gennemrodet din hjerne ?
W0rd! Du skal ikke tage tryptaminer hvis du forventer at få et hallu-orgie i stil med dem du får af MDXX. Det er en helt anden stofgruppe vi snakker om og en helt anden effekt. Det er umuligt at beskrive, men dine tanker opfører sig
overhovedet ikke som noget du har oplevet før. Jeg synes oxo selv at svampe er det stof jeg bliver mest forvirret af, men jeg ved oxo at de fleste andre synes det modsatte. Jeg kan godt indtage en ganske stor mængde LSD, men ved blot 2g P. Cubensis sejler jeg rundt i det vildeste tankesmadder. Tror måske jeg er Psilocybin/cin-følsom. Mit råd, hvis du kunne tænke dig at smage den psykedeliske oplevelse, ville være at starte med 2g Cubensis og så tage den derfra. Det burde give et jævnt trip, som ikke varer alt for længe, skulle det ta overhånd, og ved denne dose er trippet oxo til at styre.
Go' tur!

/karma!