Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg har længe gået og overvejet LSD, da jeg lidt har fået det indtryk at man nemmere ender på den "gale" på svampe, men samtidig har lyst til noget psykedelisk.

Mit spørgsmål er så bare om jeg skal lægge ud med frimærke eller dot? Og om hvad mængden skulle være? (Har selv overvejet at starte med et halvt dot, men vil bare lige høre den "professionelle" mening?)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis det er en rigtig microdot du har fat, i får du nok svært ved at dele den i 2, da den består af en enkel LSD krystal omgivet af voks eller andet til at beskytte krystallen mod vind og vejr.

Altså er chancen stor for at du får krystallen i den ene halvdel og blot noget voks i den anden hvis du deler den...

Hvorfor mener du at det skulle være nemmere at få badtrip af svampe end syre?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
nej nej... dot's er ikke èn krystal som er indkapslet.

der skulle gerne være lige meget lsd i hele dot'en :) jeg har ihvertfald før delt en dot i 2 ved hjælp af et knivsblad/barberblad.. dog er det ikke nemt hvis ens dot('s) ikke er friske.. for så er de temmeligt hårde og har det med at flyve rundt i lokalet :)

men om du skal æde dots eller mærker eller flydende er bedøvende ligegyldigt, da det jo er samme stof :)

Titel:
Dedikeret medlem

Okay, cool nok. Tak for hjælpen, men tror nu alligevel jeg venter et par måneder endnu.
Jeg sys bar jeg har hørt det med svampe overfor lsd, hvor svampe var de værste. Ved det sgu ikke helt... :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

GUD[MDMA] skrev:
Jeg sys bar jeg har hørt det med svampe overfor lsd, hvor svampe var de værste. Ved det sgu ikke helt... :)

Der er faktisk mange der mener at det er lige omvendt. Et af de mest almindelige udsagn er at svampe og LSD kan føre dig de samme steder hen, men du kommer alt andet lige hurtigere tilbage med svampene. Et svampetrip er som regel ovre efter 4-5 timer, mens det ikke er ualmindeligt at trippe 10-12 timer på LSD.

Må jeg spørge hvad der har vækket din interesse for de psykedeliske stoffer?

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
GUD[MDMA] skrev:
Jeg har længe gået og overvejet LSD, da jeg lidt har fået det indtryk at man nemmere ender på den "gale" på svampe, men samtidig har lyst til noget psykedelisk.

Mit spørgsmål er så bare om jeg skal lægge ud med frimærke eller dot? Og om hvad mængden skulle være? (Har selv overvejet at starte med et halvt dot, men vil bare lige høre den "professionelle" mening?)

I mindre doser minder svampe og LSD ret meget om hinanden, mens at i større doser er LSD et langt stærkere stof IMO.

Om du starter med det ene eller det andet er ikke så vigtigt, men du kan ikke nedsætte chancen for et bad trip ved at vælge det ene fremfor det andet. Det du kan gøre er derimod at læse lidt om stofferne, sætte dig ind i emnet og forberde dig mentalt på trippet, tage det i gode omgivelser, osv. så går det sjældent galt.

Titel:
Dedikeret medlem

Blandt andet fra trip rapporter herinde fra psy.dk og så kammeraters udsagn. Du kan ikke vel ikke bebrejde mig at have interesse for psykedeliske stoffer??
:D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Johndeer skrev:
Du kan ikke vel ikke bebrejde mig at have interesse for psykedeliske stoffer??
:D

Hehe, naturligvis ikke, de fleste herinde deler jo den interesse :)

Grunden til at jeg spurgte var at jeg var lidt interesseret i at høre hvilken indgangsvinkel du har til det, eftersom det har indflydelse på hvad jeg tror er smart at gøre, og dermed hvad jeg skal sige til dig. Og så er jeg også simpelthen nysgerrig :mrgreen:

Titel:
Dedikeret medlem

Hmm, jeg er måke ikke helt med. Men jeg kan da fortælle lidt og så må du jo rette mig hvis det var noget andet du "hungrede" efter at vide :D .
Altså jeg har prøvet E 5-6 gange, og første gang fik jeg bacardi, hvor jeg formoder at der var mda i, og jeg havde de mest griner halluer en hel weekend.
Deraf lysten til at prøve det igen, men går også og forsøger at få anskaffet mig et par bacardier til at starte med, eller måske en af de milde svampeformer. Men det er bare udsagn fra næsten alle herinde at LSD er total ynglings drug..... :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Johndeer > Nu er hallucinationer kun en lille del af et LSD/svampetrip, imens de psykiske aspekter somregel spiller en langt større rolle. Er du helt sikker på, at du har lyst til at få gennemrodet din hjerne ?

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Psyko skrev:
Johndeer > Nu er hallucinationer kun en lille del af et LSD/svampetrip, imens de psykiske aspekter somregel spiller en langt større rolle. Er du helt sikker på, at du har lyst til at få gennemrodet din hjerne ?

W0rd! Du skal ikke tage tryptaminer hvis du forventer at få et hallu-orgie i stil med dem du får af MDXX. Det er en helt anden stofgruppe vi snakker om og en helt anden effekt. Det er umuligt at beskrive, men dine tanker opfører sig overhovedet ikke som noget du har oplevet før. Jeg synes oxo selv at svampe er det stof jeg bliver mest forvirret af, men jeg ved oxo at de fleste andre synes det modsatte. Jeg kan godt indtage en ganske stor mængde LSD, men ved blot 2g P. Cubensis sejler jeg rundt i det vildeste tankesmadder. Tror måske jeg er Psilocybin/cin-følsom. Mit råd, hvis du kunne tænke dig at smage den psykedeliske oplevelse, ville være at starte med 2g Cubensis og så tage den derfra. Det burde give et jævnt trip, som ikke varer alt for længe, skulle det ta overhånd, og ved denne dose er trippet oxo til at styre.
Go' tur! :)

/karma!

Titel:
Dedikeret medlem

Okay, troede bare det var det som fyldte mest i LSD trippet, men tager måske fejl. Jeg tror jeg venter ihvertfald nogen måneder endnu... kan jo altid hapse et par bacardier imellem tiden!

Og så siger jeg tak for hjælpen indtil videre ihvertfald... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]