Fryd skrev:
Frisindede folk er også dejlige, jo! Så er alt jo meget godt. Trøfler på Roskilde??? Det lyder uoverskueligt haha. Hvordan var det? For så har du jo noget i bagagen. Og det var skam så lidt. Du kan også bare fyre PM's af. Jeg savner aktivitet i min inbox

Det var meget underligt, jeg boede i en camp med alle mulige mennesker fra hele verden, og så blev jeg venner med en fra Syd Cali, som havde smulet trøfler, og forskellige strains fra Amsterdam med til Roskilde Festival, og så delte vi lidt det hele

Kan ikke huske meget, men var til et slags "rave" i en fodbold kuplet dome, et eller andet sted på Festivals pladsen, det var så skørt, Ham venner fra Cali begyndte at råbe "nigger" af folk, men jeg fik ham så hevet hjem, og puttet ham, mens de 3 andre drenge (tog ikke trøfler men var pænt stive) bare forsvandt en efter en, og så endte jeg i seng med en virkelig sød pige, og vi lå bare og snakkede hele natten, og puttede, så det var virkelig skønt!
Jeg har en bruger herinde, men ville lige være anonym, da jeg ikke vil stille dumme spørgsmål haha... Ej, jeg smider dig en PM, så den ikke er så støvet!