Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 14:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
AAARGHH!!! Det hele er så forbandet meningsløst!

Plejede også at tænke, at jo, selvfølgelig bliver det bedre med tiden, det gør alt... Men det holder bare ikke længere synes jeg :/ Kan sgu ikke blive ved med bare at overlade det til et håb om en skæbnesvanger redning af min kurs.
Er så træt. Synes jeg er alene om det, de andre forstår det bare ikke.
Jeg hader skolen, og jeg hader at jeg skal være så fucked up.

Svar med citat  
Medlem

Find en psykolog, gerne en ordentlig en. Snak evt. med de gamle om det, og bed dem om hjælp til at finde en der har styr på sine ting.

Svar med citat  
Nu er jeg i hvert fald kommet lidt videre... I næste uge skal jeg til "coach" på mit gymnasium, og se hvad jeg kan gøre for at komme videre herfra. Det bliver spændende.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu er jeg i hvert fald kommet lidt videre... I næste uge skal jeg til "coach" på mit gymnasium, og se hvad jeg kan gøre for at komme videre herfra. Det bliver spændende.

Det lyder godt :-) Forsæt endelig med at hold os opdateret!

Har kun lige skimtet din tråd igennem, men har du nogensinde fortalt dine venner om alt det her?
Det lyder meget til, at det du mangler er at være social, og måske dine venner ville tage mere hensyn til dig, og besøge dig oftere hvis de rent faktisk vidste hvad du gik igennem lige nu?

Bare fordi man udseende mæssigt ikke er ligeså attraktiv som ens jævnaldrende, er altså ikke ensbetyende med at du ikke kan score mindst ligeså mange tøser som dem.
Hvis det plager dig, så kan du helt sikkert finde hjælp i en bog som eksempelvis "The game - penetrationg the secret society of pickup artists".
Eftersom du skriver at du er god til at spille computer, behøver jeg vel ikke at fortælle dig at du kan finde den som lydbog & PDF på nettet, vel? ;-)
Hvis du er typen der aldrig får læst en bog færdig, så hent den som lydbog, så kan du jo smide den i ørene i mens du alligevel ligger og kigger op i loftet :-)
Hvis ikke, så skriv en pm til mig, så skaffer jeg dig den eller andre.

God vind mester!

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Smukt

Svar med citat  
Det hjalp ikke noget... Gider ikke snakke mere med dem, det gør helt ondt at høre på hvor 'sympatiske' de er, men sådan er det, og det vidste jeg jo udmærket godt på forhånd. Jeg er ligeglad hvordan det går fra nu af, det er ikke noget jeg selv kan ændre på alligevel. Mine slag er sgu tabte, så jeg kan ligeså godt vente på at der kommer nogle nye, på et tidspunkt.

Tak for god opbakning/rådgivning Psychedelia.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Tag dig sammen knægt!
Jeg ved godt det ikke er det du har brug for at høre lige nu, men det gør det ikke mindre gyldigt.
Det er dig og kun dig der definere din verden. Hvis du går og tænker negative tanker hele tiden, jamen så vil alt omkring dig også være lort. Prøv at tving dig selv til altid kun at tænke på det positive, efterhånden bliver det en vane.

Svar med citat  
Kom lige i tanke om det her, og følte en lyst til at opdatere... meget vand er løbet under broen!

Det hele kollapsede for 3-4 måneder siden, og må nok indrømme at jeg ramte bunden mentalt. Optil da havde været en periode med vægttab, ekstrem sengeligning og en del forbandelse af mit eget jeg, ja, en depression er det vel... Efter det kollaps skete der et eller andet, og det lysnede langsomt op, og lige pludselig lysnede det helt vildt hurtigt op. Jeg dyrker sport, og folk kommenterer nu mit vægttab i stedet for det modsatte. Kronen på værket er den søde pige som nu også er i mit liv! :D

Jeg blev mødt med valget om at begynde på nogle antidepressiver, som jeg jo oprindeligt kom her, for at spørge indtil... Men jeg takkede nej. Dog er jeg begyndt at tage lidt narko fra tid til anden her i 2013, men det er meget moderat, og jeg er sikker på at "mit nye liv" er udenfor den sammenhæng.

Tankemylderet er der stadigvæk, og det er stadigvæk ligeså afskyeligt, men jeg tænker ud fra devisen, at disse tanker i virkeligheden ikke bunder i mine rigtige følelser. Jeg arbejder efterhånden meget bedre med det - jeg har andre ting at tænke på, og det er lettere at skubbe det til siden. Psykologer, coaches and whatnot gjorde det sgu ikke rigtig for mig, og i min nuværende situation kan jeg kun forestille mig, at det ville være en klods om benet på mig.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
JAAAAH! Sex!! Skidegodt at høre at du er i bedring, kan ikke lige huske om det er nævnt i tråden, men ellers er meditation jo noget nær den bedste metode, at komme tankemylder til livs på, handler simpelthen om at lære at slappe af... Som en sidebemærkning vil jeg lige sige, at du skal passe fandens på med de piger dér, man kan hurtigt gå hen og blive afhængig af en partners selskab, og hvis det forhold så en dag skulle gå fra hinanden, så er det vigtigt at du har din egen gode trygge base at stå på - så bliv ved med at arbejde med dig selv, dine drømme og dine mål og tankemylderet, så er du helt sikkert på rette vej :) God bedring :)

Svar med citat  
Hahaha, fuck jeg må have jinxed hele lortet ved at skrive her... ingen sød pige længere! Jeg ved i det mindste, det ikke er min skyld, for en gangs skyld :D
Videre, videre!

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Det er også vejen frem - se og komme videre, men trælst alligevel at lige nå og dele sin glæde for så at miste det den ;(

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]