Nu er jeg i hvert fald kommet lidt videre... I næste uge skal jeg til "coach" på mit gymnasium, og se hvad jeg kan gøre for at komme videre herfra. Det bliver spændende.
Det lyder godt

Forsæt endelig med at hold os opdateret!
Har kun lige skimtet din tråd igennem, men har du nogensinde fortalt dine venner om alt det her?
Det lyder meget til, at det du mangler er at være social, og måske dine venner ville tage mere hensyn til dig, og besøge dig oftere hvis de rent faktisk vidste hvad du gik igennem lige nu?
Bare fordi man udseende mæssigt ikke er ligeså attraktiv som ens jævnaldrende, er altså ikke ensbetyende med at du ikke kan score mindst ligeså mange tøser som dem.
Hvis det plager dig, så kan du helt sikkert finde hjælp i en bog som eksempelvis "The game - penetrationg the secret society of pickup artists".
Eftersom du skriver at du er god til at spille computer, behøver jeg vel ikke at fortælle dig at du kan finde den som lydbog & PDF på nettet, vel?
Hvis du er typen der aldrig får læst en bog færdig, så hent den som lydbog, så kan du jo smide den i ørene i mens du alligevel ligger og kigger op i loftet

Hvis ikke, så skriv en pm til mig, så skaffer jeg dig den eller andre.
God vind mester!