Alt Ædende Ateist:
Det med at det skal tages regelmæssigt i en længere periode, har jeg sagt videre til ham.
Har ikke fået svar med hensyn til den dose han tog, ved ikke hvor han har bestilt dem fra, men mon ikke han har taget dem som beskrevet på glasset/posen eller hvad de nu ellers er kommet i.
Jeg har ikke selv fået set dem endnu, jeg kan kun fortælle hvad han siger til mig.
Emingos:
Har snakket med ham her til aften om melatonin er ikke noget han gider igen.
Men er da glad for den positive overraskelse du har fået dig, og jeg håber at de kan hjælpe dig på rette vej.
Tak for grinet og smilet med ordet lagengymnastik, godt nok lang tid siden jeg har hørt det ord.
Dejligt at du lige fik påpeget det med at fokusere på ens hjerterytme nok ikke er det bedste ide, tænkte vist ikke klart da jeg foreslog ham det, pga. ens frustrationer om at gerne kunne hjælpe men følelsen af at være magtesløs.
Jeg kender jo selv godt til det, altså det med at fokusere på ens hjerterytme og vejrtrækning, når man ikke kan sove., ender altid skidt for mig. Så tak endnu en gang.
Vi har hver vores dæmoner at slås med, så jeg er stolt at du tør at gøre noget ved dem.
Jeg har læst nogle af dine tråde og jeg synes det er godt gået af dig, nu ved jeg ikke hvilken alder du er i men forstiller mig at du omkring de 27. Håber virkelig ikke jeg skyder dig til at være for højt, hvis dette er tilfældet så beklager jeg naturligvis. Din alder har selvfølgelig ikke noget at sige, men for mig virker det som om du tør stå ved dine dæmoner, så jeg er stolt af dig.
Ingen har sagt at livet skal være let, hvis det ikke skulle være svært og hårdt, hvordan skulle vi ellers lærer af vores fejl og mangler. Måske er det mig der kom off-topic her.
Jeg tog grunden til jeg blev frustreret var fordi han bad mig om benzo’er, hvilket jeg slet ikke var meget for på noget tidspunkt, slet ikke diazepam, og jo selvfølgelig vil jeg mere end gerne hjælpe ham. Jeg så bare helst at han fandt andre muligheder først, heri blandt hvad hans læge sagde til det.
Jeg håber kun det bedste for dig, ønsker det bedste for andre, end lige mig selv.
Jeg ved godt det er lettere sagt end gjort, men er sikker på at det nok skal lykkes for dig.
Hvis du en dag vælger at komme ind i ’’psy’’trance scenen igen, så sig til og jeg giver en sving om.
Ved godt det ikke er passende, men kunne slet ikke styre mig der.
Jeg ønsker dig alt held og lykke fremover, og håber du kommer bedst muligt ud af det.
Nomad:
Man kan jo aldrig vide.

Imp:
Du har fat i noget i den lange ende der.
Jeg har snakket lidt frem og tilbage, hvad den egentligt grund kunne være.
Noget jeg har tænkt mig at tage fat om igen, ligeså snart han er klar til det.
Jeg vil ikke presse ham til noget han ikke gider, men jeg satser stærkt på at han har tid til at mødes i løbet af ugen, så han kan få snakket om det. Jeg kan jo ikke vide mig sikker på at det er det der grunden, hvis det bare hjælper ham en smule at snakke om det, så bliver jeg glad. Han har da nævnt at det har hjulpet lidt at snakke om det.
Ganjabus:
Som sagt tidligere så ryger han ikke, og den eneste former for medicin han nogensinde har taget er hovedpinepiller.
En lille opdate.
Lørdag aften henvendte han sig vagtlægen pga. vedvarende smerter i maven.
De sendte ham hjem, med beskeden om han ikke havde blindtarmsbetændelse og et par smertestillende. Med hensyn til han søvnmangel måtte han kontakte egen læge, var beskeden.
Søndag aften har han taget 1 Zopiclone, så er spændt på at høre hvordan han søvn er gået.
Et lille spørgsmål er, om kosten kan ha noget at sige til alt det her?
Jeg tænker sådan lidt hvis han nu har spist lidt forkert, kunne det så ha forsaget alt det her?