Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 18:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej kan jeg overvinde svampetolerance med et trix? Jeg har nogle svampe og tog nogle for to dage siden. SKAL jeg nu vente fem dage mere eller kan jeg gøre noget, f.eks tage dem med citronsaft? Eller andet? Det er så trist at have svampe nok uden at kunne gøre noget...

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Det er på ingen måde sundt at indtage svampe så ofte. 5 dage er slet ikke nok.

Du bør vente mindst en måned eller to imellem dine trips.

Og der er ingen tricks der gør dit tolerance nivaeu lavere.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Ok, så prøver jeg jeg citronsaft på mandag! Tak for svar;)

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hahaha

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Det er på ingen måde sundt at indtage svampe så ofte. 5 dage er slet ikke nok.

Du bør vente mindst en måned eller to imellem dine trips.

Og der er ingen tricks der gør dit tolerance nivaeu lavere.

Men hvis man nu ikke forstår ham helt ordret, så er der jo MAOI, hvilket kunne hjælpe på det. - Dette er på ingen måde en opfordring.

Hvis du allerede nu ved du har svært ved at styre det, så lad en ven passe på dem for dig. Hvis du tripper for tit, bliver du bare mærkelig, fordi du ikke kan håndtere så meget, og dyb viden, på så kort tid, det kommer til at tage lang tid at kæmpe sig op igen.

Senest rettet af Ubrugtnavn 12 jul 2013 18:51, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
det fucking usundt, og spild af tolerance, alt i alt, dumt! :roll:

Svar med citat  
Hvis bare man kunne få et nuanceret svar fra start af! 1-2 måneder ville betyde begyndelsen af September! FEDT! Så kan jeg side inde og kukelure imens temperaturen synker udendøres! Eller vente tils næste sommer for at trippe én, måske to gange...

Og nej, jeg havde ikke nærdødsoplevelser... Faktisk var mit sidste trip skuffende nok intet andet end spas og jeg havde lyst til at feste og være livlig! I princip ikke en eneste "indsigt"...

Deher svampe har virket utroligt dårligt! Intet visuelt i stort set, og en smule psykisk, men bare opad. Det ærger mig!

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvis bare man kunne få et nuanceret svar fra start af! 1-2 måneder ville betyde begyndelsen af September! FEDT! Så kan jeg side inde og kukelure imens temperaturen synker udendøres! Eller vente tils næste sommer for at trippe én, måske to gange..

Du behøver jo ikke æde svampe, for at kunne tage ud og more dig...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Hvis bare man kunne få et nuanceret svar fra start af! 1-2 måneder ville betyde begyndelsen af September! FEDT! Så kan jeg side inde og kukelure imens temperaturen synker udendøres! Eller vente tils næste sommer for at trippe én, måske to gange...

Og nej, jeg havde ikke nærdødsoplevelser... Faktisk var mit sidste trip skuffende nok intet andet end spas og jeg havde lyst til at feste og være livlig! I princip ikke en eneste "indsigt"...

Deher svampe har virket utroligt dårligt! Intet visuelt i stort set, og en smule psykisk, men bare opad. Det ærger mig!

Det ærgede mig ikke at de var opaf, men at "De ikke var mere end det"...

Svar med citat  
Hvis bare man kunne få et nuanceret svar fra start af! 1-2 måneder ville betyde begyndelsen af September! FEDT! Så kan jeg side inde og kukelure imens temperaturen synker udendøres! Eller vente tils næste sommer for at trippe én, måske to gange..

Du behøver jo ikke æde svampe, for at kunne tage ud og more dig...

Nej, jeg vil gerne tænke dybt, men jeg siger jo at det ikke har været til mere nytte... Jeg vil gerne opleve en rejse og blive mættet.

Jeg har hoppet lidt rundt og hørt musik... Ikke som den gang hvor jeg kom frem til at jeg virkelig måtte flytte hjemmefra, eller som den gang på Syre i tivoli i Gøteborg, hvor jeg kunne konkludere at deres nye fremgangsmåde med lykkehjulene er djævlske af natur, da de er struktureret således at de skal fremprovokere spilmisbrug. Det var dybt!

Svar med citat  
So to speak...

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Jeg vil næsten vove at påstå, at din underbevidsthed arbejder når du tripper, om du så mærker det i form af tanker under trippet, eller bare som en lille og måske subtil ændring i hvordan du er til hverdag efterfølgende. Det er psykisk usundt at trippe med en uges mellemrum, sådan er det.

Det kan godt være du selv synes, at det giver mening at fortælle sig selv at din ferie er ødelagt, hvis du ikke tripper flere gange om ugen, men alternativet kan være at du får angst, eller psykose, og så tror jeg alligevel en stille og rolig sommerferie er at foretrække.

Svar med citat  
Som det allerede er nævnt er det en utrolig dårlig at trippe så tit. Men når det er sagt kan jeg sige at jeg har haft lav-dosis trip med ca. 4 dages mellemrum hvor det andet var mere dybdegående på trods af lavere dose.
Tror ikke der er et egentligt trick til at komme uden om tolerance, så det bedste vil selvfølgelig være at vente, da du ille kan undgå stadig at have det sodste i hovedet, so to say. ;-)

Svar med citat  
Dedikeret medlem

da du ille kan undgå stadig at have det sodste i hovedet, so to say. ok, men HVA BETYDER DET? :-)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
"da du ikke kan undgå at have det sidste i hovedet, so to say"^^

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvorfor skifter emneforfatter alias flere gange i denne tråd? Troll?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Han er gæst, så han skal bare skrive et alias hver gang han skriver et indlæg i gæstebogen.

Edit: han skifter da ikke navn hele tiden? :)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Der er ingen måde at omgå tolerance. Du kan oppe dose, det er det. Det er ikke god HR. Men det er en mulighed.

Jeg forstår godt hvad du mener. Det er skønt at trippe i højt solskin. :)

Svar med citat  
De fleste af jer er meget positive som udgangspunkt! Det er jeg glad for! Jeg må se om jeg kan vente nogle dage mere, så. Jeg har en masse friske Cubensis, og det ville være så neder om de gik hen og blev smattede. Jeg gider ikke tørre, da det vil forringe dem yderligere.

Jeg har et ekstraspørgsmål:

Mit grokit stod til dunkning efter første flush, men har nu efter 15-16 timer fået en stank af forrødnelse. Kan mit kit klare det? Hvad gør jeg evt nu?
VH

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Mit grokit stod til dunkning efter første flush, men har nu efter 15-16 timer fået en stank af forrådnelse. Kan mit kit klare det? Hvad gør jeg evt nu?
VH

Du kan oprette dig som bruger og spørge i den her tråd: Spørgsmål til growkits/growbox Tryk på mig!

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]