Hvis bare man kunne få et nuanceret svar fra start af! 1-2 måneder ville betyde begyndelsen af September! FEDT! Så kan jeg side inde og kukelure imens temperaturen synker udendøres! Eller vente tils næste sommer for at trippe én, måske to gange...
Og nej, jeg havde ikke nærdødsoplevelser... Faktisk var mit sidste trip skuffende nok intet andet end spas og jeg havde lyst til at feste og være livlig! I princip ikke en eneste "indsigt"...
Deher svampe har virket utroligt dårligt! Intet visuelt i stort set, og en smule psykisk, men bare opad. Det ærger mig!
Jeg vil næsten vove at påstå, at din underbevidsthed arbejder når du tripper, om du så mærker det i form af tanker under trippet, eller bare som en lille og måske subtil ændring i hvordan du er til hverdag efterfølgende. Det er psykisk usundt at trippe med en uges mellemrum, sådan er det.
Det kan godt være du selv synes, at det giver mening at fortælle sig selv at din ferie er ødelagt, hvis du ikke tripper flere gange om ugen, men alternativet kan være at du får angst, eller psykose, og så tror jeg alligevel en stille og rolig sommerferie er at foretrække.