Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 14:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hvis man nu ikke har noget til at rulle med, kan man så godt bruge bagepapir eller er det farligt? Hvis ikke, hvad skal jeg så spørge efter på tanken og hvilke cigaretter er gode at blande med? Og hvor meget hash putter man i en standard joint?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

De har papir på tanken. Jeg bruger de lange blå LA da der er lidt mere tobak i (sjovt nok) og så er der mindre skadelige stoffer i, da det er light smøger.
Kan ikke svare dig på hvor meget hash der skal i, da jeg altid har gjort det på øjemål.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Soft parade skrev:
De har papir på tanken. Jeg bruger de lange blå LA da der er lidt mere tobak i (sjovt nok) og så er der mindre skadelige stoffer i, da det er light smøger.
Kan ikke svare dig på hvor meget hash der skal i, da jeg altid har gjort det på øjemål.

Der er de samme stoffer i light cigaretter. Det er huller i papiret, lige over filteret, der gør at det optagede nikotin mm. vil være mindre.

(Baudelaire 1860).

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Og nej lad vær og ryg bagepapir. Tror du at det har fået den der non-stick coating naturligt? Jeg tror det er ret giftigt at ryge..

Mht. cigaretter så foretrækker jeg selv ristede gule camels eller uristet samson håndrulle tobak. Og køb bare noget smoking eller ocb papir nede på tanken, det er faktisk næsten ligemeget så længe det er kingsize, om pakken er grøn, blå eller rød er også ligemeget, du vil højest sandsynligt ikke kunne mærke forskel, går ud fra du er nybegynder.

Go ryger :)

Senest rettet af Deus. 16 jan 2015 09:45, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Virkelig? Så har jeg da snydt mig selv...

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Soft parade skrev:

Hvis du knækker filteret af en gul lm eller prince nordic super light eller hvad de hedder, så er det en ret kraftig cigaret.

(Baudelaire 1860).

Svar med citat  
bagepapir er silikonebehandlet som klarer tempraturer op til 220° og derefter afgiver giftige dampe, du ikke ønsker ar indånde.
Næstegang du overvejer noget alternativ rullepapir, så chek indholdsfortegnelsen, ofte ret så oplysende og tænkerat du hardet hjemme, når spørger til akkurat det produkt. Sådan nogle er tit mere pålidelige end tilfældige narkovister på nettet, bare fordi de ved hvad at proppe i næsen betyder ikke at de har styr på andre stoffer.
Går alt galt, kan man altid ryge pibe-facon, knus en ølflaske ved halsen, smid en enkrone ned som prop, hæld mix i, stop den godt og grundigt og lad som om det er en chillum og stop når smager mønt.
God ryger og hygge

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Narkovister på nettet, lol :roll: Jeg syntes det er et af de mest pålidelige forummer på nettet, og et af dem med kortest imellem de lyse hoveder, og spækket med god info, HR og humor. Pak du hellere den kedelige stemning ned igen, for du får nok ikke meget bedre vejledning i fornuftigt stofbrug end her på forummet.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Soft parade skrev:

ja køb da hellere prince fine taste. Det er en god joint smøg imo, den skal bare ikke ristes for meget.

tjære 1mg, nikotin 0,1mg, kulilte2mg

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Må jeg prøve Rick :-)

Svar med citat  
Deus vult skrev:
Narkovister på nettet, lol :roll: Jeg syntes det er et af de mest pålidelige forummer på nettet, og et af dem med kortest imellem de lyse hoveder, og spækket med god info, HR og humor. Pak du hellere den kedelige stemning ned igen, for du får nok ikke meget bedre vejledning i fornuftigt stofbrug end her på forummet.

Nu er det ikke siden her som trådstarter gerne vil vide om, men bagepapir.
Jeg vil nu stadig påstå at en inholdsfortegnelse på selve produktet altid vil være mere pålideligt end en flok narkovister uden identitet. Indholdsfortegnelser sidder der rigtige mennesker som god må sige hvad de arbejder med og har deres viden fra.
Jeg vil altid sige at oplysninger fra åbne kilder, være sig mere pålidelige end oplysninger fra hemmelige personer og sodonymer (ved ikke hvodan staves, håber meningen forstås).
God HR er vel åbne kilder fra det mest direkte vej.
Synes faktis du med dit eget indlæg modbeviser alt du påstår, ved selv at lave et sidesnak, når muligt at holde tråden og forenkling, Ved dit indlæg prøver du faktis at miskridere det eneste seriøse indlæg, der faktis svarer trådstarter.

Men trådstarter, sådan er det at søge info sådan et sted, der er lige mange nok personlige interesser til at være seriøst. Men kik selv indholdsfortegnelsen og slå det evt. op på nettet. overfladebehandling bagepapir. Der bruges mmange forskællige stoffer til at stabilesere papiret så kan holde til varme uden at forkulle.
Held & lykke.... men spørg dem endelig om musbrugs og -russtoffer

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spørg "dem" endelig... ?
det ser ikke ud til at du har læst med på forum særligt længe, i så fald med et ret fjendsk blik hvilket får mig til at undres over hvad du laver her idet hele taget. Men bevares der kommer da en del inkompetente svar som man kan ryste på hovedet af men mange af de misledende svar bliver med tiden ofte rettet og gør folk klogere, ligesom du kom herind og fortalte og dermed beviste at forummet virker - og tak. Men forummet byder altså på en del viden og jeg vil våge at påstå at det flere gange har reddet mig i at gøre noget forfærdeligt dumt. Velkommen til psychedelia.dk forresten hvis du altså har tænkt dig at blive.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nick, afviser da ikke dit indlæg. Syntes bare det er lidt ærgeligt at du skal nedgøre en masse mennesker der bruger tid og energi på at hjælpe andre mennesker. Desuden ved jeg at der er flere her på boardet der arbejder med rusmidler, på den ene eller den anden måde, professionelt til hverdag. Derudover er det da klart at folk ikke vil stå frem, har du nogen idé om hvilke konsekvenser det kunne have for nogen? Både familiært og jobmæssigt? Hvor ville du forresten ellers anbefale TS at søge hjælp henne? Der er ikke mange andre steder du kan få den her slags hjælp uden at blive udsat for fordomme. (udover at have brugt TFSE :D)

Desuden var dit indlæg ikke det eneste der kunne bruges. Jeg gav ham samme information, jeg brugte bare simpel logik i stedet.

Og du har ret, det er så OT som det kan blive, men jeg kunne sku ikke dy mig da du kaldte os for narkovister (hvilket vi egentlig også er, måden du brugte det på lød bare nedladende).

Go dag.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

@Nickachick
Det var dog nogle dejligt arrogante indlæg, fra din side. Der er ingen herinde der har rådet trådstarter til at ryge bagepapir.
Mht. flaskechillum så er mønters legering kendt for at kunne frembringe nikkelallergi, og ved temperaturer mellem 50 og 80 °C reagerer nikkel med kulilte og danner nikkeltetrakarbonyl, en farveløs, stærkt giftig væske. Så dit råd indeholder potentiale for allergi og indtagelse af gift, ikke ligefrem et mega godt råd.
Vh
En narkovist på nettet.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Narkovist? Kan vi ikke blive enige om at kalde det knarktivister i stedet? Narkovist lyder helt dumt.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder awesome ! narkovist <3

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg er på knarktivist vognen! Nogen der vil være med til noget knarktivisme?? :D

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Flyt til Sverige hvis i vil være knarktivister, her er vi narktivister.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Men der snakker de svensk :(

Svar med citat  
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: "mest i sverige"
Undgå bagepapir!! du kan udhule en rød chili og stoppe den ud med pot, men det er bestemt noget jeg vil fraråde enhver at prøve! evt så gå ud i skoven og find et godt blad fra et træ (hvis du ikke har hamp blade) - sådan gør de nogle steder i Sydamerika - så slipper du for alle de kemikalier de bruger til papir fremstilling! hvad angår tobakken så behøver du den ikke hvis du holder dig til POT.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]