Deus vult skrev:
Narkovister på nettet, lol

Jeg syntes det er et af de mest pålidelige forummer på nettet, og et af dem med kortest imellem de lyse hoveder, og spækket med god info, HR og humor. Pak du hellere den kedelige stemning ned igen, for du får nok ikke meget bedre vejledning i fornuftigt stofbrug end her på forummet.
Nu er det ikke siden her som trådstarter gerne vil vide om, men bagepapir.
Jeg vil nu stadig påstå at en inholdsfortegnelse på selve produktet altid vil være mere pålideligt end en flok narkovister uden identitet. Indholdsfortegnelser sidder der rigtige mennesker som god må sige hvad de arbejder med og har deres viden fra.
Jeg vil altid sige at oplysninger fra åbne kilder, være sig mere pålidelige end oplysninger fra hemmelige personer og sodonymer (ved ikke hvodan staves, håber meningen forstås).
God HR er vel åbne kilder fra det mest direkte vej.
Synes faktis du med dit eget indlæg modbeviser alt du påstår, ved selv at lave et sidesnak, når muligt at holde tråden og forenkling, Ved dit indlæg prøver du faktis at miskridere det eneste seriøse indlæg, der faktis svarer trådstarter.
Men trådstarter, sådan er det at søge info sådan et sted, der er lige mange nok personlige interesser til at være seriøst. Men kik selv indholdsfortegnelsen og slå det evt. op på nettet. overfladebehandling bagepapir. Der bruges mmange forskællige stoffer til at stabilesere papiret så kan holde til varme uden at forkulle.
Held & lykke.... men spørg dem endelig om musbrugs og -russtoffer