og så aner du ikke til at vide det fjerneste om kemi og "opskrifter" - hvis du er seriøst med alt dette bør du læse godt op og bruge meget af din tid på det, for at sørge for at du ikke kommer til skade, alt andet ville være utroligt egoistisk når man tænker på at du sikkert har en familie og nogle venner der ville blive utroligt kede af det hvis det gik galt, tænkt lidt på dem når du skal til at udføre noget stupidt.
Hmm jeg er godt nok lidt skuffet over psyschedelia.dks brugere når jeg læser denne tråd..
Jeg troede vi var et harm reduction-forum, og ikke et forum der benytter sig af skræmme-taktik og propaganda.
Jeg vil ikke benægte at det her "crocodil" fis er yderst farligt, men at sidde og poste videoer der ikke har noget med det at gøre, men som handler om en russisk mand der er blevet angrebet af sin kone med en økse, og poste billeder med koldbrand, og sige at det er det her der sker hvis du tager stoffet, hvad fanden er det? Og at folk bagefter roser ham og siger det er god HR... NEJ!
Der mistede jeg sgu en del for brugerne herinde..
Ja harm reduction er godt, men man skal da ikke komme med misinformation for at få folk til at holde sig væk, så er vi jo ikke bedre end nyhederne og regeringen...
Mener dog stadig at man bør holde sig fra det her stads, men synes i bruger en forkert metode til at komme med det budskab
hele verden, alle mennesker har adgang til denne side, dvs du skal regne med at mange forskellige mennesker med mange forskellige holdninger er herinde, at du mister noget respekt fordi nogle af dem kommer med foreslag du er imod (eller der bare generelt er forkerte) - kan ingen jo bruge til noget. Igennem tiden er der dukket en fandens masse dårlige råd op herinde på siden, andet kan man vel heller ikke forvente ? der er jo ikke ligefrem en prøve/test man skal bestå for at være bruger her - men her er også dukket fandens mange gode op.
Jeg tror ikke det har været folks hensigt at lyde som en skræmmekampagne, men når han allerede starter med at sige han ikke vil lytte til det vi har at sige hvad skulle man så ellers gøre ?
det kunne jo være han ikke selv var klar over hvad der ville eller kunne ske, og så er vi jo nød til i den bedste HR spirit at oplyse ham om det, det lyder ikke til at gutten der er til at tale stille og roligt til fornuft synes du ?