Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 13:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Tror at det ville give nogenlunde samme effekt at slå sig selv i hovedet med en hammer, men nok om det.
Hvis du stadig har lyst til at tage stoffet kan vi tydeligvis ikke stoppe dig, bare lov mig at du ikke hiver andre ned i det dybe hul med lort man ikke kan komme op af igen.

Medlem

jeg har ikke lyst til at tage crocodil jeg ville hellere lave kodein vand har jeg også skrevet en gang :)

Medlem
Brugeravatar

Du lyder mest af alt som en der skriger på opmærksomhed. Lidt ligesom en emo, der cutter i sig selv for at andre skal spørge ind til det. Det kan nu sagtens være alvorligt alligevel, og jeg håber du vil indse, at dit liv på ingen måde er slut og at det aldrig (!) er for sent at få det godt igen. Tro mig, jeg har selv være langt ude, specielt da jeg var teenager, hvor jeg nok havde ligesom dig; jeg ville bare være smasket så meget af døgnet jeg kunne, men jeg kan love dig for, at det rammer dig igen når du bliver ældre. Jeg vil ikke sige mere, andet end at jeg ikke håber dine planer lykkes og at jeg er ked, af at jeg skal være med til at betale for den bistand/behandling du 100 % rammer med den indstilling du har. Oprigtigt held og lykke.

Medlem

krk - har du slet ikke set hvad jeg lige har skrevet

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside

Citat:
jeg har en utrolig stor lyst til at være lam døgnet rundt og når jeg sidder her på psy og læser om rohypnoler og alt det så kan jeg faktisk side og blive pisse misundelig og ked af at jeg ikke også har prøvet det her kommer så mit spørgsmål.. Hvordan kan jeg være lam det meste af tiden uden at få for høj tollerance og det bliver for dyrt

Dét her, har du lige skrevet, for tre dage siden - KRKs svar passer fint til den attitude du udviser. Måske du skulle holde dig væk fra psy et stykke tid, virker til at det har en negativ effekt på dig, eller i hvert fald din omgang med stoffer. Find dig nogle andre hobbyer, der findes masser af ting man kan lave der giver et større udbytte i sidste end, end at tage stoffer døgnet rundt.

Medlem

Geografisk sted: dyre haven

Citat:
jeg har en utrolig stor lyst til at være lam døgnet rundt og når jeg sidder her på psy og læser om rohypnoler og alt det så kan jeg faktisk side og blive pisse misundelig og ked af at jeg ikke også har prøvet det her kommer så mit spørgsmål.. Hvordan kan jeg være lam det meste af tiden uden at få for høj tollerance og det bliver for dyrt

Dét her, har du lige skrevet, for tre dage siden - KRKs svar passer fint til den attitude du udviser. Måske du skulle holde dig væk fra psy et stykke tid, virker til at det har en negativ effekt på dig, eller i hvert fald din omgang med stoffer. Find dig nogle andre hobbyer, der findes masser af ting man kan lave der giver et større udbytte i sidste end, end at tage stoffer døgnet rundt.

This ^^

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil også sige du har en rigtig uheldig attitude. Hvorfor vil du gerne være lam det meste af døgnet? Hvad enten der er for at "escape" virkeligheden, eller bare for at få det godt, så skal du passe rigtig rigtig meget på. Du vil let kunne udvikle en psykisk afhængighed, hvis det ikke allerede er det der er sket. Er det måske endda ud af kedsomhed?

Du bliver nødt til at sætte nogle reasonable grænser for dit forbrug, og så overholde dem... Og hvis du ikke kan, så bør dit næste mål være helt at droppe dit forbrug, inden det bliver slemt. Efter min mening naturligvis.

Junior medlem

Geografisk sted: Hamp plantagen?
Hmm jeg er godt nok lidt skuffet over psyschedelia.dks brugere når jeg læser denne tråd..

Jeg troede vi var et harm reduction-forum, og ikke et forum der benytter sig af skræmme-taktik og propaganda.

Jeg vil ikke benægte at det her "crocodil" fis er yderst farligt, men at sidde og poste videoer der ikke har noget med det at gøre, men som handler om en russisk mand der er blevet angrebet af sin kone med en økse, og poste billeder med koldbrand, og sige at det er det her der sker hvis du tager stoffet, hvad fanden er det? Og at folk bagefter roser ham og siger det er god HR... NEJ!

Der mistede jeg sgu en del for brugerne herinde..

Ja harm reduction er godt, men man skal da ikke komme med misinformation for at få folk til at holde sig væk, så er vi jo ikke bedre end nyhederne og regeringen...

:hm:

Mener dog stadig at man bør holde sig fra det her stads, men synes i bruger en forkert metode til at komme med det budskab

Medlem
Brugeravatar

Det er bivirkningerne ved stoffet crocodil...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
og så aner du ikke til at vide det fjerneste om kemi og "opskrifter" - hvis du er seriøst med alt dette bør du læse godt op og bruge meget af din tid på det, for at sørge for at du ikke kommer til skade, alt andet ville være utroligt egoistisk når man tænker på at du sikkert har en familie og nogle venner der ville blive utroligt kede af det hvis det gik galt, tænkt lidt på dem når du skal til at udføre noget stupidt.

Hmm jeg er godt nok lidt skuffet over psyschedelia.dks brugere når jeg læser denne tråd..

Jeg troede vi var et harm reduction-forum, og ikke et forum der benytter sig af skræmme-taktik og propaganda.

Jeg vil ikke benægte at det her "crocodil" fis er yderst farligt, men at sidde og poste videoer der ikke har noget med det at gøre, men som handler om en russisk mand der er blevet angrebet af sin kone med en økse, og poste billeder med koldbrand, og sige at det er det her der sker hvis du tager stoffet, hvad fanden er det? Og at folk bagefter roser ham og siger det er god HR... NEJ!

Ja harm reduction er godt, men man skal da ikke komme med misinformation for at få folk til at holde sig væk, så er vi jo ikke bedre end nyhederne og regeringen...

Mener dog stadig at man bør holde sig fra det her stads, men synes i bruger en forkert metode til at komme med det budskab

hele verden, alle mennesker har adgang til denne side, dvs du skal regne med at mange forskellige mennesker med mange forskellige holdninger er herinde, at du mister noget respekt fordi nogle af dem kommer med foreslag du er imod (eller der bare generelt er forkerte) - kan ingen jo bruge til noget. Igennem tiden er der dukket en fandens masse dårlige råd op herinde på siden, andet kan man vel heller ikke forvente ? der er jo ikke ligefrem en prøve/test man skal bestå for at være bruger her - men her er også dukket fandens mange gode op.

Jeg tror ikke det har været folks hensigt at lyde som en skræmmekampagne, men når han allerede starter med at sige han ikke vil lytte til det vi har at sige hvad skulle man så ellers gøre ?
det kunne jo være han ikke selv var klar over hvad der ville eller kunne ske, og så er vi jo nød til i den bedste HR spirit at oplyse ham om det, det lyder ikke til at gutten der er til at tale stille og roligt til fornuft synes du ?

Junior medlem

Okay at jeg mister respekten generelt er måske også så meget sagt, men er bare skuffet over at der bliver brugt ukorrekt information og bordeline-løgne for at få sin mening frem. Sådan plejer det sgu ikke at være herinde..

Og nej Herminator.

http://www.youtube.com/watch?v=c0Tsll6H ... re=related

og billedet Billede

Har ingenting med crocodil at gøre...

EDIT: Men udover det, så vil jeg da godt lige give mine 5 cent, om at det da lyder som om OP har et seriøst problem, og selvom at jeg stiller mig lidt mod mængden med de ting jeg har skrevet, så fraråder jeg da alt brug at dette stof, da det har nogle alvorlige bivirkninger. Mener bare ikke misinformation er vejen frem :) Selvom jeg er enig i at det ikke lyder som om han er til at tale til fornuft.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

:stupid:

Jeg troede også Py. gik ud på at oplyse folk ikke skræmme dem?
Er der glorier på tilbud et eller andet sted? For det kunne godt lyde som om folk har fået sig noget de skal ha' pudset. Og den der med at ærgre sig over at skulle yde støtte til et medmenneske der har rodet sig ud i noget lort er sku speciel ufed. Det var noget jeg måske havde forventet i et læserbrev i BT men ikke et bord som bryster sig af at være et HR forum. Eller skal jeg bare tag det som at det er sidst på måned og folk ikke har mere af deres røg tilbage og lader deres frustrationer gå ud over den laveste hund i flokken?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Og nej Herminator.

http://www.youtube.com/watch?v=c0Tsll6H ... re=related

og billedet

Har ingenting med crocodil at gøre...

EDIT: Men udover det, så vil jeg da godt lige give mine 5 cent, om at det da lyder som om OP har et seriøst problem, og selvom at jeg stiller mig lidt mod mængden med de ting jeg har skrevet, så fraråder jeg da alt brug at dette stof, da det har nogle alvorlige bivirkninger. Mener bare ikke misinformation er vejen frem :) Selvom jeg er enig i at det ikke lyder som om han er til at tale til fornuft.

Jeg vil medgive dig at tonen er temmelig hård her i tråden. Men jeg forstår ikke hvorfor du mener det er direkte misinformation. Selvom vi ikke kender OPs planlagte administrationsrute hvis det lykkedes ham at lave hans desomorin-syntese, er det ikke utænkeligt at den kunne være IV, når han nu selv nævner "krokodil". Og hvis en dårligt udført syntese uden ordentlig oprensning injiceres i blodbanen, mener jeg hverken det er langt ude eller opspind når der nævnes at en mulig følge kunne være koldbrand.

Junior medlem

OverSoul skrev:
Jeg vil medgive dig at tonen er temmelig hård her i tråden. Men jeg forstår ikke hvorfor du mener det er direkte misinformation. Selvom vi ikke kender OPs planlagte administrationsrute hvis det lykkedes ham at lave hans desomorin-syntese, er det ikke utænkeligt at den kunne være IV, når han nu selv nævner "krokodil". Og hvis en dårligt udført syntese uden ordentlig oprensning injiceres i blodbanen, mener jeg hverken det er langt ude eller opspind når der nævnes at en mulig følge kunne være koldbrand.

Nej det er rigtigt at en af de mulige følger er koldbrand, og selvom at dette billed ikke er koldbrand fra crocodil, så er det da rigtigt at det ikke er direkte misinformation, men det er godt nok misinformation i stor stil, den der youtube video der handler om en mand der har fået tæsk af sin kone med en økse...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
Det er vist en meget god beslutning at nøjes med det kodein det.. hold nu op, det er klamt det der.. Så er den jo hel gal hvis man vælge sådan noget.. Hvis det altså skulle ha noget med et at gøre vel og mærke.. Det kan jeg så forstå det ikke har.. Men damn hvis det var en bivirkning det der.
:peace:

Medlem

Come on tråden er død fokez.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]