Jeg har bestilt DMT nogle gange, men jeg har aldrig fået det pakket særlig stealth, selvom sælgeren har lovet det.
Men jeg har heller aldrig mistet noget endnu, der er ingen narkohunde der er trænede til at finde DMT:)
Og ja et gram varer længe hos mig, det er ikke noget man ryger hele tiden, derudover bruger jeg bare 30-60mg for hvergang.
Vedrørende kvalitet, så har jeg haft nogle forskellige batches der slet ikke har lignet hinanden, og virkningen har ikke været helt den samme. Jeg har haft noget gult, lidt klistret og blødt, et helt hvidt og tørt, og det jeg har nu er lidt gulligt, tørt og i hårde små krystaller. Alt har haft samme lugt, det dufter pænt sagt guddommeligt. Potens mæssigt var det klistrede gule det svageste, men alt har stadig været mega potent. Alt har været freebase.
Det er omhyggeligheden fra ekstraktionen der afgør, hvad for et slut resultat man står med til sidst. Helt ren DMT skal være hvid, næsten gennemsigtig og i hårde små krystaller. Hvis det er lidt fedtet, klistret eller farvet, er det sandsynligvis urenheder fra ekstraktionen. Men det skal siges, at mange af de urenheder sandsynligvis også er psykoaktive, da rusen ihvertfald er forskellig. Derudover får ren og hvid DMT et gult skær med tiden hvis det gemmes længe, men jeg har ikke helt sat mig ind i hvorfor.
Jeg har selv været mest forelsket i den gule der var lidt klistret, det var den mest afbalancerede rus, og ikke så knivskarp som det hvide, selvom det hvide også var nice. Varigheden af trippet er også forskellig. Det gule er det længste trip, og har et betydeligt længere comedown. Her går der ihvertfald 30min, før jeg er helt mig selv igen. Med det rene går der maks 20min, og der er sådan set ikke noget comedown. Man er bare væk, og så er man tilbage:)
Men det rene er nemmere at ryge, da det gule smager lidt skarpt. Det smager mest af plastik, og det mærkes som man inhalerer knust glas ind i sin hals og lunger. Det gør at jeg skal anstrenge mig lidt mere for at bryde igennem, selvom det ikke er noget problem for mig. Men jeg ved, at andre har problemer med det.
Vh Ø
|