Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 17:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du hiver frem i et flere måneder gammelt emne for at poste en " :D " ?? Hmm...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Entheo skrev:
Du hiver frem i et flere måneder gammelt emne for at poste en " :D " ?? Hmm...

:yeah: WTF skal det til for?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
M-D skrev:
Sikke da en grum negativ holdning der er til techno/hardstyle fester der er herinde, undre mig da et eller andet sted. Det måske ikke godt at tage stoffer, medmindre man sidder i en rundkreds ude i en skov og hører jimmy hendrix :shock: .

Troed et eller andet sted, at lige præcis herinde ville folk være åbne for folk har forskellig smag. Bare et surt opstød.

Du siger at du troede folk var åbene her inde- hvorfor spotter jeg så at du selv har en underlig idé/holdning omkring skovfester?!

Jeg har selv deltaget i en del af de fester, og har sat i en del rundkredse - men har sq aldrig hørt Jimmy Hendrix..!

Har OGSÅ været til FC's fester rundt omkirng, og good - det er uv helvede på speed og piller - (ik noget ondt om det - har selv været der..!)

Men lad os lade være med at hakke på hinanden bare fordi vi høre forskellige sub gengre - hvorfor ik bare være glade for at der er andre end os der ikke høre Pop musik eller Jimmy Hendrix (Og med chance for at stødde nogle her - så har jeg intet mod gode gamle Jimmy)...

Boom

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
They said his name was Jimi...........

Titel:
Medlem

Raver det er naturligvis med vilje, det er en debat det her. Jeg har som sådan ingen holdning til skovfester og ligende, har ikke været til sådan en så. Men det var et modsvar på, at der i starten af topic blev smidt et par hurtige kommentare om folk da var ligeglade fordi det kun var hjernedøde kikseklappere det gik ud over. Så var jeg jo næsten nød til lige at smide lidt den anden vej jo, ellers havde du jo nok heller ikke kommenteret mit indlæg vel.

Og jeg synes nu stadig der er forskel på, at skære alle over en kam "og de fandme selv ude om det alle sammen osv" også det jeg skriver. Kunne jo godt have skrevet "Man skal åbenbart være møghippie, ellers har man åbenbart ikke ret til at tage stoffer og holde fester". Men valgte at formulere mig på en lidt anden måde, som så der så også ligger lidt provokation i, men det er som sagt med vilje. Jeg synes alle der er til hardstyle bliver skæret over en kam, også giver jeg lidt igen af samme skuffe. Det betyder ikke det er min holdning, det var lidt et forsøg på at vende deres holdning mod dem selv så de kunne se det var lidt latterligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det kunne ellers været fedt hvis der blev spillet lidt Jimi Hendrix ind i mellem til skovfester, istedet for al den darkpsy.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Så hold en fest og spil Jimi Hendrix.
Det er underligt at tage til en fest arrangeret af folk der kan lide psytrance, og som derfor holder fest med psytrance, og så brokke sig over at der bliver spillet psytrance.
Kan du ikke lide det, så lav noget selv.

Titel:
Insane psychedelia user!

:roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hehe, hva så hvis jeg både ka lide psytrance og Jimi Hendrix? Aj spøg til side. Selvfølgelig skal der da spilles psytrance til en skovfest. hvis altså det er det der er meningnen

Titel:
Medlem

eedeolla skrev:
Hehe, hva så hvis jeg både ka lide psytrance og Jimi Hendrix? Aj spøg til side. Selvfølgelig skal der da spilles psytrance til en skovfest. hvis altså det er det der er meningnen

:offtopic:
Men det kunne da være sjovt at prøve noget nyt i den sammenhæng også :-)

Har man en chillout, så ville jeg ikke mene det ville være helt malplaceret ihvertfald - men dansegulvsmæssigt, der tager det for meget energi ud af det, da Jimmy ikke er så trancet som psytrance.

- Bart

Titel:
Medlem

Bart skrev:
eedeolla skrev:

:offtopic:
Men det kunne da være sjovt at prøve noget nyt i den sammenhæng også :-)

Har man en chillout, så ville jeg ikke mene det ville være helt malplaceret ihvertfald - men dansegulvsmæssigt, der tager det for meget energi ud af det, da Jimmy ikke er så trancet som psytrance.

- Bart

Jeg syntes nu der er en stor del psytrance der er mindre trance over end Hendrix.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]