M-D skrev:
Sikke da en grum negativ holdning der er til techno/hardstyle fester der er herinde, undre mig da et eller andet sted. Det måske ikke godt at tage stoffer, medmindre man sidder i en rundkreds ude i en skov og hører jimmy hendrix

.
Troed et eller andet sted, at lige præcis herinde ville folk være åbne for folk har forskellig smag. Bare et surt opstød.
Du siger at du troede folk var åbene her inde- hvorfor spotter jeg så at du selv har en underlig idé/holdning omkring skovfester?!
Jeg har selv deltaget i en del af de fester, og har sat i en del rundkredse - men har sq aldrig hørt Jimmy Hendrix..!
Har OGSÅ været til FC's fester rundt omkirng, og good - det er uv helvede på speed og piller - (ik noget ondt om det - har selv været der..!)
Men lad os lade være med at hakke på hinanden bare fordi vi høre forskellige sub gengre - hvorfor ik bare være glade for at der er andre end os der ikke høre Pop musik eller Jimmy Hendrix (Og med chance for at stødde nogle her - så har jeg intet mod gode gamle Jimmy)...
Boom