Malkavian skrev:
Random skrev:
Hvad med at smide nogle kilder på det du skriver. For mig virker det bare som om du opfinder en sandhed, og så er det bare sandheden. Det gælder osse dit projekt om cannabis.
Random,
Du har så travlt med at kritisere mig og hyle op om at jeg skal "komme med nogen kilder". Og du mener dig åbenbart fuldt ud berettiget til bare at lave en summarisk nedrakning af hele mit cannabisprojekt. Hele 7 ord kommer du op på. Fuck dig.
Hvis du vil have respekt, information og i øvrigt have andre til at høre på dine meninger, så fomulér dig SELV ordentligt og vis SELV respekt.
Hvis du har noget konstruktivt at sige, så tager jeg meget gerne diskussionen i den rette tråd og til den rette tid. Der er ingen konstruktiv kritik, der er for hård, for sønderlemmende, knusende og grusom kritik er den næringskilde mit intellekt lever og vokser sig stærkere af. Men jeg spilder IKKE min tid på diffus, ukonstruktiv kritik. Der er en grænse for, hvad jeg finder mig i, og du er gået over grænsen.
Hvad jeg skriver på dette forum og i mit projekt er ikke tænkt som videnskabelige artikler, der skal følge hver evig eneste akademiske regel for kildeunderbyggelse. Jeg er bedre end gennemsnittet på det område, men jeg vil ikke udgive mine skriverier for at være videnskabelige værker. Det er de ikke. Der er aspekter af religion, stoffer og det entheogene, som simpelthen ikke kan forstås uden at bruge andre virkemidler end det strengt videnskabelige. Du har ikke krav på at få så meget som et enkelt link til noget der underbygger nogetsomhelst jeg har skrevet. Du kan gå ud og bruge google ligesom enhver anden, læse noget faglitteratur og få dig en uddannelse. Der er nok at gå efter.
Og hvad fanden skulle det rage dig, om jeg bare havde udtrykt min MENING om noget? Ikke en skid. Du har ret til at mene noget andet, for der er ting folk aldrig bliver enige om. Du skal bare ikke komme her og stille nogen krav til mig, som du så åbenlyst IKKE selv honorerer.
Men havde du ikke været sådan et røvhul, så havde jeg FUNDET de kilder og GIVET dem til dig og forklaret hvad er er for grundliggende filosofier der ligger bag, og hvordan det skulle forstås - og besvaret hver evig eneste opfølgende spørgsmål du måtte have haft. Ikke at vi sikkert var blevet enige om alt, men der havde i det mindste været dialog.
Når du skriver et projekt om cannabis, beder folk om at dele ud til politikere, og prøver at aflive cannabis myter, så forventer jeg sgu du kommer med kilder. Det gør de fleste andre formentligt osse.
Og det er ikke at udtrykke en mening at påstå at
Citat:
Der sker ingen permanent påvirkning af hjernen, og korttidshukommelsen har det fint igen, når rusen er drevet over. Nogle mennesker har sandsynligvis observeret berusede hashrygere i den tro, at de var ædru. De har så også troet, at det skyldtes hashen "permanente virkninger" - og sådan er myten igen og igen blevet bekræftet."
Ej heller er det en mening at påstå at
Citat:
"Magthaverne har simpelthen ikke brudt sig meget om at deres slaver (i feudalsamfundet) har beruset sig og fundet andre værdier end ussel mammon og dermed har været en dårligere arbejdsstyrke. Vores moderne samfund er en videreudvikling af dette feudalsamfund: kig på enhver midt- til liberalpolitiker og deres onani over Bruttonationalprodukt og alle mulige andre økonomiske nøgletal. "
Når du påstår den slags, bør du komme med kilder, noget der understøtter dette, når du fremlægger det som facts.
Hvis jeg gjorde som dig kunne jeg skrive at "Jesus er på vej ned mod jordens indre for at redde en masse ulykkelige sjæle, og at det er dem der er skyld i alle jordskælvene for tiden" og så hvis du sagde "Det da noget pis" kunne jeg jo bare svare "Hva fanden, det sgu ikke pis, det er bare ikke videnskabeligt, det forstår du ikke hvis du ikke tar stoffer"
Og når du så beslutter dig for at være en 8. klasser og angribe mig personligt med sætninger såsom
Citat:
Men havde du ikke været sådan et røvhul
og
Citat:
læse noget faglitteratur og få dig en uddannelse. Der er nok at gå efter.
og til sidst de konstruktive ord:
Citat:
Fuck dig.
får mig til at miste al respekt for dig Malkavian. Jeg så dig som en fornuftigt gut med en masse godt at sige men når du vælger at gå tilbage til 8 klasse kan jeg sgu ikke tage dig seriøst.