kiksehoved skrev:
Tja , når nu der er en tråd om hvad der er råddent ved psy, hvorfor så ikk lave en med det omvendte.
Hvad kan I godt lide ved Psy?
- Da jeg første gang kom ind på psy, troede jeg virkelig at jeg vidste alt hvad der var at vide om bl.a. amf og kiks, men jeg tog fejl. Der var en hel HR-del som jeg overhovedet ikke havde tænkt på. Psy fik mig til at tænke mig mere om, og passe mere på med stofferne.
Har sq skide meget respekt for dem som har lavet siden, og andre medlemmer som bruger en masse af deres tid på, at sætte nybegyndere ind i hvordan man bruger stoffer på en ordentlig måde.
He . nå, men det var vist nok røvslikkeri for denne gang.

mvh. Mette
Det gode ved sitet psychedelia.dk er at folk får et sted på nettet hvor de på dansk kan finde information omkring stoffer, brugen deraf, risiko, konsekvenser osv.
Det der navnligt gør psychedelia.dk godt er at her sidder ganske kompetente folk der kan informere sagligt og holde niveauet på et sådant plan at misinformation ikke får lov til at trives.
Derudover er der nogle ting blandt brugerne man ikke ser på så mange andre sites, generelt blandt mange en stor åbenhed og ærlighed overfor nye brugere og hinanden.
.... nu vil jeg så gå hen i tråden om det der stinker og poste der også.
MVH
Bart