Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
xh0r63 skrev:
Xp3rt skrev:
Ja en relativ sammenlanding af ca. 76,4% af ovenstående indlæg...

Samt de dejlige farver, ja... Indtil flere kolleger kommer tit med spydige kommentarer, kan ses på LANG afstand ;)

Men derimod er det heller ikke fedt med det store Psychedelia.dk i højre hjørne, det kan altså ses på kilometers afstand :-/

Men uden psy så var jeg ikke den jeg var i dag

Jeg elsker at suge viden til mig, og jeg elsker at råde andre hvis de har samme lyst til at suge viden til sig. Så på den måde er psy og foraer i det hele taget lige mig :)

Psy.dk, det bedste sted på nettet hvis man vil diskutere knark

Profil -> Layout -> subSilver.

Ja det er rigtigt nok, men så bliver jeg så forvirret når psy er i en anden farve :lol:

Men ka godt være at jeg skal begynde at bruge den på arbejdet :)

Hvad med at menuen til venstre også skifter farve ? :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Du kan jo bare smutte direkte ind på /phpBB2.

Du vil have andrte farver, men subsilver forvirrer dig fordi det er andre farver :lol: :lol: :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

xh0r63 skrev:
Du kan jo bare smutte direkte ind på /phpBB2.

Du vil have andrte farver, men subsilver forvirrer dig fordi det er andre farver :lol: :lol: :wink:

Sådan er mennesket, stræber altid efter noget nyt, og når vi så får det vil vi ha noget andet ;) :lol:

Ej det ser bare ret anderledes ud. Det er ret lang tid siden jeg kørte lidt med silver layout, og mener at der var nogle problemer med det dengang der. Ka ik lige huske, og de brune farver skærer heller ikke i øjnene når man er på knark. Utrolig rart hvis man læser psy under en koger ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Xp3rt skrev:
...Men ka godt være at jeg skal begynde at bruge den på arbejdet... :)

Hallo! Jeg skal fandme ha´ dit job, hvis du uden kvaler kan ryge fede og sidde og rode rundt på et narkoboard...alt imens du er på work....gimme gimme!!! :P

Før var jeg tit træt og deprimeret, men nu har jeg fundet speed og ecstasy - og psychedelia.dk...og nu er jeg blevet endnu mere træt og depri... 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Xp3rt skrev:
...Men ka godt være at jeg skal begynde at bruge den på arbejdet... :)

Hallo! Jeg skal fandme ha´ dit job, hvis du uden kvaler kan ryge fede og sidde og rode rundt på et narkoboard...alt imens du er på work....gimme gimme!!! :P

Nope det beholder jeg selv, jeg har brugt pisse lang tid på at få det, og det har kostet sved, tårer og masser af tjald.. :)

Men det er meget godt at en 19" fladskærm ikke er så nem at læse på fra siden, så har sat den strategisk rigtigt, så man LIGE præcis ikke kan se noget hvis man går forbi ;) :)

CannaChem skrev:
Før var jeg tit træt og deprimeret, men nu har jeg fundet speed og ecstasy - og psychedelia.dk...og nu er jeg blevet endnu mere træt og depri... 8)

LOL :lol:

Titel:
Junior medlem

Syntes at siden / forummet er indholds rigt og at det er fornuftigt. Syntes nærmest ikke at der er nogen grund fra min side til at starte en tråd, fordi at man kan finde det meste selv.

Respekt for stoffer har siden også givet mig.

Har fundet mine grænser om, hvad jeg vil prøve af stoffer ved at læse om dem. Sådan at jeg ikke begynder på noget som min psyke ikke kan klare.

Kan godt lide at folk opfordre yngre folk til at vente lidt. 100% respekt der.

kort sagt en god side... :D

Medlem

kiksehoved skrev:
Tja , når nu der er en tråd om hvad der er råddent ved psy, hvorfor så ikk lave en med det omvendte.

Hvad kan I godt lide ved Psy?

- Da jeg første gang kom ind på psy, troede jeg virkelig at jeg vidste alt hvad der var at vide om bl.a. amf og kiks, men jeg tog fejl. Der var en hel HR-del som jeg overhovedet ikke havde tænkt på. Psy fik mig til at tænke mig mere om, og passe mere på med stofferne.

Har sq skide meget respekt for dem som har lavet siden, og andre medlemmer som bruger en masse af deres tid på, at sætte nybegyndere ind i hvordan man bruger stoffer på en ordentlig måde.

He . nå, men det var vist nok røvslikkeri for denne gang. :lol:

mvh. Mette

Det gode ved sitet psychedelia.dk er at folk får et sted på nettet hvor de på dansk kan finde information omkring stoffer, brugen deraf, risiko, konsekvenser osv.

Det der navnligt gør psychedelia.dk godt er at her sidder ganske kompetente folk der kan informere sagligt og holde niveauet på et sådant plan at misinformation ikke får lov til at trives.

Derudover er der nogle ting blandt brugerne man ikke ser på så mange andre sites, generelt blandt mange en stor åbenhed og ærlighed overfor nye brugere og hinanden.

.... nu vil jeg så gå hen i tråden om det der stinker og poste der også.

MVH

Bart

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]