for fanden da knejter .... har i ikke andet i hovedet end at blive ramt ... hvis man ikke har råd til de rigtige sager, så er det bedre at lade være, det skader mere end det gavner alt det sølle ekstrakt og møg, folk stopper i hovedet uden videre vild eller behagelig effekt...
alle ved sgu da at stoffer bliver kaldt stoffer fordi det burde være et rent stof som man "kunne" regne med var rent. men når folk bare stopper en gammel busk ned i en kop vand og drikker den, så er der 100-vis af mærkelige stoffer, som du ikke ved hvad gør ved dig, og smertestillende medicin er da ikke noget der rykker... jeg syntes det lyder som om i forsøger at slå tiden ihjel, så gør det da på en anden måde istedet for bare at sidde der og bliver dummere... i kunne da i det mindste sætte jer til at undersøge det emne i snakker om, i stedet for at spørge om der er nogle der kender en smutvej til at få tiden til at gå hurtigere blot ved indtagelse af en substans....
hvis i nu fra starten havde interesseret jer for hvordan lortet påvirker jer, ikke bare om i blive frisk eller dum af det men hvordan det påvirker dig psykisk, så havde i jo nok aldrig spurgt, men det er da alligevel interessant at folk stadigvæk bliver ved med at fylde hjernen med opiater.. det er da narkoman nogle måske tænker på,. en person som elsker at være bedøvet. På et sygehus er der nogle der hedder narkoselæge, det kommer af latin "narko", og betyder bedøvelse.
en eufoman er en person som elsker at have en euforisk fornemmelse i kroppen/hjernen, og det kan jo opnås på mange måder, øl chokolade, sex, stoffer, sport osv. osv.
håber at i vil få et andet syn på hvad i gør ved jer selv hvis i gør disse ting ofte, sindsyge (karakter defekt) starter når ens karakter (personlighed/dig) mister magten over kroppen/hjernen, så den bare kører af sted i sit eget spor eller på rutinen. langsomt bliver man kørt ned ved at man aldrig er frisk i hovedet. nogle går det galt for andre skal blot bruge tid til at komme sig over det. men fælles for alle er at deres karakter bliver defekt, og så er man sindsyg, mange bliver ofte stille og siger ikke en lyd sidder bare og glor og glemmer faktisk hvad der er virkelighed og hvad der er deres tanker. det er sgu en skidt udvikling.
men jeg håber at folk vil tænke lidt på overstående hvis i er eufoman eller ofte bruger stoffer/hash. jeg selv har oplevet alt det jeg skriver, og jeg syntes ikke det er fedt at folk fordi de ikke har tænkt sig om.. muligvis fordi de har stenet, ender med at sidde og ikke kan sige et ord og hverken opfatter eller svarer på noget...
men tag dog en masse gode sager, istedet for at tage alt det lort..
jeg personligt gider ikke længere bruge fx. ephedra da syntes min krop er mere smadret end med amf.
så længe det er en naturlig substans, og ikke er et hallucinogen (svampe, DMT osv..) så gider jeg ikke æde det, da det simplethen ofte bare er en gang pulver pis, for den sags skyld er det nsundere at bilde sig selv ind at noget mel faktisk er opkvikkende.
så min konklusion er at når man skal indtage euforiserende substanser så gør det ordentligt, køb noget god hash istedet for standart. køb LSD istedet for BHWR.købe cola eller amf hvis der skal være knald på, eller æd piller, og tag ikke dope for at holde dig vågen men for at give mere energi,..
hvad er der ved at være kørt ned i 50% energi, og så lige sparke den optil 100% igen med piller.. når - hvis man havde været frisk ville have opnået 200% energi... (energi = hvorfrisk/smadret du er)
men smølfen vælter ud igen...
|