Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 20:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh
ok jeg sidder herhjemme og stener, og så var det jeg tænkte på; "Hvad har jeg i køkkenet som jeg kan blive høj af?", (ud over muskatnød), hvad er godt? (det skal helst være noget man lige hurtigt kan spise/ryge/sniffe etc.)

Medlem

De stille og rolige:
dxm, ekstraheret kodymagnyl...

Og de helt vilde:
Rygepanodil, Ice(hvis man blander frossent vand med pH 10,5 med tobak og ryger det), indedampet foster øl(ren LSD), bananskræller, peanut skaller og mange andre!

PS: Ice er helt vildt afhængighedsskabende, så pas på!

PPS: Sidste del af mailen er lettere ironisk, men første er god nok...

MVH
Voorhees

Medlem

seriøst, virker det det med kodymagnyl/panodil, og hvordan ekstraherer jeg dem? det der med ice??, var det en joke, og hvis ikke hvordan får jeg vand med en pH på 10,5?? og hvordan skulle jeg kunne måle den?

Medlem

jeg tror jeg vil prøve den med panodilen, Ice må jeg vente med til en anden dimension...*lol*

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hehe... Foster-øl... en god gammel traver.

Til Kodein-ekstrakt skal du såmænd bare bruge en masse kodimagnyler og noget lunkent vand...

Medlem

Rygepanodil var noget jeg fandt på fordi jeg keder mig lidt her til aften... Joke... Også det med Ice, ku bare ik lade være, MEN den med kodein ekstraktion fra kodymanyl er god nok. Der er vidst postet gode guides på boardet fra tid til anden.

Dexofan tabletter bliver man også meeega stegt af. Sørg for at der er ikke er andet end dextromethorphan i, så kan du guffe en del af dem og blive godt lam(check erowid for doser)

Sidst men ikke mindst: PAS PÅ!!! Håndkøbsmedicin er farlig at bliver skæv af hvis man ikke ved præcis hvad man gør!

MVH
Voorheers

[ 26 Oktober 2001: Besked ændret af: Voorhees ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hæhæ
RygePanodil,den var sq god. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

for fanden da knejter .... har i ikke andet i hovedet end at blive ramt ... hvis man ikke har råd til de rigtige sager, så er det bedre at lade være, det skader mere end det gavner alt det sølle ekstrakt og møg, folk stopper i hovedet uden videre vild eller behagelig effekt...

alle ved sgu da at stoffer bliver kaldt stoffer fordi det burde være et rent stof som man "kunne" regne med var rent. men når folk bare stopper en gammel busk ned i en kop vand og drikker den, så er der 100-vis af mærkelige stoffer, som du ikke ved hvad gør ved dig, og smertestillende medicin er da ikke noget der rykker... jeg syntes det lyder som om i forsøger at slå tiden ihjel, så gør det da på en anden måde istedet for bare at sidde der og bliver dummere... i kunne da i det mindste sætte jer til at undersøge det emne i snakker om, i stedet for at spørge om der er nogle der kender en smutvej til at få tiden til at gå hurtigere blot ved indtagelse af en substans....

hvis i nu fra starten havde interesseret jer for hvordan lortet påvirker jer, ikke bare om i blive frisk eller dum af det men hvordan det påvirker dig psykisk, så havde i jo nok aldrig spurgt, men det er da alligevel interessant at folk stadigvæk bliver ved med at fylde hjernen med opiater.. det er da narkoman nogle måske tænker på,. en person som elsker at være bedøvet. På et sygehus er der nogle der hedder narkoselæge, det kommer af latin "narko", og betyder bedøvelse.

en eufoman er en person som elsker at have en euforisk fornemmelse i kroppen/hjernen, og det kan jo opnås på mange måder, øl chokolade, sex, stoffer, sport osv. osv.

håber at i vil få et andet syn på hvad i gør ved jer selv hvis i gør disse ting ofte, sindsyge (karakter defekt) starter når ens karakter (personlighed/dig) mister magten over kroppen/hjernen, så den bare kører af sted i sit eget spor eller på rutinen. langsomt bliver man kørt ned ved at man aldrig er frisk i hovedet. nogle går det galt for andre skal blot bruge tid til at komme sig over det. men fælles for alle er at deres karakter bliver defekt, og så er man sindsyg, mange bliver ofte stille og siger ikke en lyd sidder bare og glor og glemmer faktisk hvad der er virkelighed og hvad der er deres tanker. det er sgu en skidt udvikling.

men jeg håber at folk vil tænke lidt på overstående hvis i er eufoman eller ofte bruger stoffer/hash. jeg selv har oplevet alt det jeg skriver, og jeg syntes ikke det er fedt at folk fordi de ikke har tænkt sig om.. muligvis fordi de har stenet, ender med at sidde og ikke kan sige et ord og hverken opfatter eller svarer på noget...

men tag dog en masse gode sager, istedet for at tage alt det lort..

jeg personligt gider ikke længere bruge fx. ephedra da syntes min krop er mere smadret end med amf.

så længe det er en naturlig substans, og ikke er et hallucinogen (svampe, DMT osv..) så gider jeg ikke æde det, da det simplethen ofte bare er en gang pulver pis, for den sags skyld er det nsundere at bilde sig selv ind at noget mel faktisk er opkvikkende.

så min konklusion er at når man skal indtage euforiserende substanser så gør det ordentligt, køb noget god hash istedet for standart. køb LSD istedet for BHWR.købe cola eller amf hvis der skal være knald på, eller æd piller, og tag ikke dope for at holde dig vågen men for at give mere energi,..

hvad er der ved at være kørt ned i 50% energi, og så lige sparke den optil 100% igen med piller.. når - hvis man havde været frisk ville have opnået 200% energi...
(energi = hvorfrisk/smadret du er)

men smølfen vælter ud igen...

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Du har sku en god pointe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hørt.. Hørt

Right on Smurf

Ashoka

Insane psychedelia user!

Ja smurf du er genial, jeg vil være som dig (*hentyder til flamertype topicet*) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Og dog...du mener at alt godt fra naturen er noget crap (udover hallucinogener)??? Der må jeg betvivle dig, selvom jeg må indrømme, at jeg aldrig har hørt om nogle naturlige stoffer der kommer på nivau med fx. coke, heroin eller ecstasy, men ok, det gør skaderne så heller ikke, men så må jeg igen give dig ret i at hvorfor fanden skal man så tage noget naturcrap også få næsten ingen virkning også næsten heller ingen bivirkning, så hellere tage noget med noget ordentlig smæk på også leve med de bivirkninger, det er sgu en del af at ta stoffer.

[ 31 Oktober 2001: Besked ændret af: !Officer Pervert! ]

Medlem

Smurf3000:

So, hvad er det, der er ondt, og hvad er det, der er godt?

Kan du ikke præcisere det lidt mere end at kalde det en busk i en kop vand?

Du drager dog en del hurtige konklusioner, men ellers har du da cirka en pointe.

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
OP for satan Heroin og Coke er sgu da fra naturen, dårlige eksempler der.

Insane psychedelia user!

Ikke spor dårligt eksempel nej, hvis vi skal skære det ud i pap kommer alt jo fra naturen, og coke og hero er jo kemisk behandlet, du tar jo ikke bare nogle valmuer og laver dem til pulver og ryger det...vel?

For at så nævne MDMA, fedt, precursor er MDA, det kan man lave udfra for eks. muskatnød eller Sassafras, men det er da vist ulovligt...

Man kan jo ikke stille ren natur op mod noget der er kemisk behandlet....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]