<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af N|DK: Det lyder somom du har en slags "omgangskredsmisbrug" - hvor du ikke rigtig passer ind medmindre du er lam på det ene eller andet - helt ærligt, er det sådan du gerne vil leve dit liv? Og specielt på et stof som Amfetamin!<HR></BLOCKQUOTE>
Der er små dele af min omgangskeds, som jeg alligevel ikke giver ret meget for, hvor jeg ikke vil passe ind, hvis jeg ikke tager stoffer, men hele min foretrukne omgangskreds accepterer mig 100% lige meget hvad. Tro endelig ikke, at mine venner dropper mig, fordi jeg holder op med at tage stoffer. Mange af os er vokset op sammen fra helt små.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalle Kanin a.k.a. Neglen: Til Psygoa: Lyder da virkelig som om du er kommet i dårlig selskab! Kender godt den slags folk, men holder mig fra dem hvis muligt. Har da masser af venner der også er nogle rigtige rødder, men har blandt dem intet problem med at sige nej til hvad de nu har af skøre forslag. Hvis du ikke kan sige nej til dem er de sgu enten ikke dine venner, eller også har du et seriøst problem. Kender godt det med at man ikke vil gå glip af noget, men det hele handler om at prioritere. Lyder til du ikke prioritere din fremtid (udover de næste 10 timer på amf) særlig højt, og det er dét der også får mig til at tænke du er for ung til at tage stoffer. Kan sgu godt se det fra din side, men du bliver nød til at vælge...<HR></BLOCKQUOTE>
Ja, det er dårligt selskab. Men nu er det ikke noget med, at jeg altid er med på den værste. Der er visse ting, jeg ikke vil være med til. Jeg kan godt sige fra. Til gengæld er én af mine bedste venner, som også er 16, helt derude. Han hang op ad ham Peter, som blev skudt og dræbt af sin storebror for noget tid siden, dag ind og dag ud, og hvad de ikke lavede sammen... Han var hans forbillede. Men nu har han fundet nogle andre... Og han søger længere og længere op hele tiden. Han hopper fra den ene til den anden, så længe der er masser af streger, og nu er han begyndt at gøre alt for at lære den absolut højeststående og uden tvivl mest farlige og sindssyge person i Slagelse at kende. Han render og kæfter op om, hvor mange kg "ham dér" omsætter for om måneden alene i amf, om alle hans folk, om likvideringer osv. Hvis I synes, jeg er ude i noget lort, så skulle I se ham. Ham ender det galt for en dag inden for den nærmeste fremtid - alle ved det, alle snakker om det, og alle er kede af det, for han er sådan en skideskøn person, selvom han ikke er for klog.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalle Kanin a.k.a. Neglen: Og ang. dine erfaringer med Heroin, blev sgu helt harm over at læse at du i en alder af 16 har prøvet det 5 gange! Tror der er nogle ting du skal tage op til overvejelse.... <HR></BLOCKQUOTE>
Ham, der har mest kontakt til dét miljø, sidder i fængsel. Så måske vil jeg aldrig tage det igen. Men det er godt nok også rimelig sygt at lokke en 13-årig til at tage heroin... Og det var både mig og hans egen lillebror, som var 14. Sådan en junkie har ingen moral.
P.s. Måske skulle dette emne flyttes til Fuck, hvor er jeg blæst...
[ 21 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]
|