Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
 Titel: "Englestøv"
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Ja - så er det ihvertfald HELT sikkert, det forkerte sted som du er havnet i!
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Rolig du... Du går ikke glip af noget som helst, det er en kæmpe stor illusion...

Når man kommer ind til sin indre kerne, så vil man se alt tomheden og ligegyldigheden med at "nå en helt masse" på speed og andre stoffer... Det er tomhed og en dårlig undskyldning for ikke at få taget sig sammen og lettet sin røv med at lave noget konstruktivt som man kan være stolt af istedet!

Livet har nok af udfordringer, man skal bare tage imod dem!

Ikke flygte fra dem, med stoffer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det ved jeg godt... Jeg ved jo godt, at det er ligegyldigt at "nå en helt masse" på speed, men lige når jeg står i situationen, så er jeg ligeglad. Og jeg går glip af noget. Hvis jeg fx er til en fest, og alle andre skal have det sjovt hele natten, så lader jeg være med at tage en streg, og så falder jeg i søvn, og så næste dag kan jeg høre om alle de spændende ting, der er foregået. Jeg kender det, og det er kedeligt. Jeg ved godt nogenlunde, hvad du svarer til det, men jeg kan sgu ikke rigtig sige andet.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Ja, det ved jeg godt... Jeg ved jo godt, at det er ligegyldigt at "nå en helt masse" på speed, men lige når jeg står i situationen, så er jeg ligeglad. Og jeg går glip af noget. Hvis jeg fx er til en fest, og alle andre skal have det sjovt hele natten, så lader jeg være med at tage en streg, og så falder jeg i søvn, og så næste dag kan jeg høre om alle de spændende ting, der er foregået. Jeg kender det, og det er kedeligt. Jeg ved godt nogenlunde, hvad du svarer til det, men jeg kan sgu ikke rigtig sige andet.<HR></BLOCKQUOTE>

Fester og den slags løssluppen livs-stil

Tyder på en stor tomhed, men du finder den ikke ved at rende rundt på stoffer til en eller anden fest...! Du finder den i en sund og naturlig hobbie som du kan beskæftige dig med og som DU synes er fed og så være ligeglad med hva andre mener!

Det er DET som skal til for at gøre en tilfreds!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Fester og den slags løssluppen livs-stil

Tyder på en stor tomhed, men du finder den ikke ved at rende rundt på stoffer til en eller anden fest...! Du finder den i en sund og naturlig hobbie som du kan beskæftige dig med og som DU synes er fed og så være ligeglad med hva andre mener!

Det er DET som skal til for at gøre en tilfreds!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har da også sunde og naturlige hobbier, og hver dag er jeg tilfreds med det hele. Jeg er hamrende glad, fra jeg står op, til jeg går i seng, og jeg har ikke engang lyst til stoffer, fordi jeg har det så fedt. Men når det bliver weekend, så har jeg det ikke på samme måde længere. Det er egentlig mærkeligt, og jeg kan nok ikke forklare det. Der skal sgu lige pludselig andre boller på suppen.

Dedikeret medlem

@Dex

Det er ment i sjov, render jo ikke rundt til alle på stoffer i byen og spiller klog [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er kun min nærmeste omgangskreds, som ved jeg tager pis på dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@Anima

Ja det med en hobby er en god ide, det er bare svært at finde en...

In our memories

Offtopic,... det nærmeste jeg har været på PCP, er med filmen Friday, hvor Chris Tucker ved en fejl har røget en joint med PCP, sammen med nogle latinamerikanske fætre,... det har han nogle ret fornøjelige eftervirkninger af.

Anima og PsyGoA: det er da rart, i har en masse på hjertet, men i kunne da PM’e lidt med hinanden, eller skrive en sød lille E-mail til Administratorerne, og forhøre jer om i kunne få jeres helt eget lille private forum til jeres udskejelser... Bare en lille tanke der strejfede mig,... shh

dEEP

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det lyder somom du har en slags "omgangskredsmisbrug" - hvor du ikke rigtig passer ind medmindre du er lam på det ene eller andet - helt ærligt, er det sådan du gerne vil leve dit liv? Og specielt på et stof som Amfetamin!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Ja det er vel blevet ret offtopic, men syntes da at det er blevet en nogenlunde interessant diskussion (set i forhold til den bitchfight der kørte tidliger), kunne måske ligefrem være til stor gavn for Psygoa.

Til Psygoa: Lyder da virkelig som om du er kommet i dårlig selskab! Kender godt den slags folk, men holder mig fra dem hvis muligt. Har da masser af venner der også er nogle rigtige rødder, men har blandt dem intet problem med at sige nej til hvad de nu har af skøre forslag. Hvis du ikke kan sige nej til dem er de sgu enten ikke dine venner, eller også har du et seriøst problem. Kender godt det med at man ikke vil gå glip af noget, men det hele handler om at prioritere. Lyder til du ikke prioritere din fremtid (udover de næste 10 timer på amf) særlig højt, og det er dét der også får mig til at tænke du er for ung til at tage stoffer. Kan sgu godt se det fra din side, men du bliver nød til at vælge...

Og ang. dine erfaringer med Heroin, blev sgu helt harm over at læse at du i en alder af 16 har prøvet det 5 gange! Tror der er nogle ting du skal tage op til overvejelse....

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af N|DK:
Det lyder somom du har en slags "omgangskredsmisbrug" - hvor du ikke rigtig passer ind medmindre du er lam på det ene eller andet - helt ærligt, er det sådan du gerne vil leve dit liv? Og specielt på et stof som Amfetamin!<HR></BLOCKQUOTE>

Der er små dele af min omgangskeds, som jeg alligevel ikke giver ret meget for, hvor jeg ikke vil passe ind, hvis jeg ikke tager stoffer, men hele min foretrukne omgangskreds accepterer mig 100% lige meget hvad. Tro endelig ikke, at mine venner dropper mig, fordi jeg holder op med at tage stoffer. Mange af os er vokset op sammen fra helt små.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalle Kanin a.k.a. Neglen:
Til Psygoa: Lyder da virkelig som om du er kommet i dårlig selskab! Kender godt den slags folk, men holder mig fra dem hvis muligt. Har da masser af venner der også er nogle rigtige rødder, men har blandt dem intet problem med at sige nej til hvad de nu har af skøre forslag. Hvis du ikke kan sige nej til dem er de sgu enten ikke dine venner, eller også har du et seriøst problem. Kender godt det med at man ikke vil gå glip af noget, men det hele handler om at prioritere. Lyder til du ikke prioritere din fremtid (udover de næste 10 timer på amf) særlig højt, og det er dét der også får mig til at tænke du er for ung til at tage stoffer. Kan sgu godt se det fra din side, men du bliver nød til at vælge...<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det er dårligt selskab. Men nu er det ikke noget med, at jeg altid er med på den værste. Der er visse ting, jeg ikke vil være med til. Jeg kan godt sige fra. Til gengæld er én af mine bedste venner, som også er 16, helt derude. Han hang op ad ham Peter, som blev skudt og dræbt af sin storebror for noget tid siden, dag ind og dag ud, og hvad de ikke lavede sammen... Han var hans forbillede. Men nu har han fundet nogle andre... Og han søger længere og længere op hele tiden. Han hopper fra den ene til den anden, så længe der er masser af streger, og nu er han begyndt at gøre alt for at lære den absolut højeststående og uden tvivl mest farlige og sindssyge person i Slagelse at kende. Han render og kæfter op om, hvor mange kg "ham dér" omsætter for om måneden alene i amf, om alle hans folk, om likvideringer osv. Hvis I synes, jeg er ude i noget lort, så skulle I se ham. Ham ender det galt for en dag inden for den nærmeste fremtid - alle ved det, alle snakker om det, og alle er kede af det, for han er sådan en skideskøn person, selvom han ikke er for klog.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalle Kanin a.k.a. Neglen:
Og ang. dine erfaringer med Heroin, blev sgu helt harm over at læse at du i en alder af 16 har prøvet det 5 gange! Tror der er nogle ting du skal tage op til overvejelse.... <HR></BLOCKQUOTE>

Ham, der har mest kontakt til dét miljø, sidder i fængsel. Så måske vil jeg aldrig tage det igen. Men det er godt nok også rimelig sygt at lokke en 13-årig til at tage heroin... Og det var både mig og hans egen lillebror, som var 14. Sådan en junkie har ingen moral.

P.s. Måske skulle dette emne flyttes til Fuck, hvor er jeg blæst...

[ 21 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
En halveringstid på så mange dage<HR></BLOCKQUOTE>

Halveringstiden for pcp er generelt opgi'et til at være fra ca en halv (½) til 2 dage.
Jeg ka' ikke finde nogen der si'r 2 timer ligesom gads leksikon, så jeg tror det er en fejl.
Pcp ka' spores i kroppen i flere uger bagefter.
Og så er der flere der mener det er mere berygtet end hvad det ka' leve op til, men det er jo altid en individuel bedømmelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Anima: Tro det eller ej, trods alle andres opfattelse af dig, har jeg oftest fulgt nogle af dine meninger. HOLD KÆFT, hvor bliver jeg sur af alt det pis - og det gælder sådan set også jer andre:

Hold dog jeres kæft med at dømme ham - han dømmer ikke jer. Giv ham i stedet nogle HR-råd, så det ikke går galt med ketaminen/"englestøv", hvis det bliver til noget! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Anima: Tro det eller ej: Trods alle andres opfattelse af dig, har jeg oftest fulgt nogle af dine meninger, HOLD KÆFT, hvor bliver jeg sur af alt det pis - og det gælder sådan set også jer andre:

Hold dog jeres kæft med at dømme ham - han dømmer ikke jer. Giv ham i stedet nogle HR-råd, så det ikke går galt med ketaminen/"englestøv", hvis det bliver til noget! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Og det kan godt være børn ikke bør tage stoffer, men det GØR de altså! I ved allesammen, børn er ligeglade med det der "lad nu være, det er dumt, det er farligt". Så tag og giv dem nogle gode råd i stedet.

[ 22 2003: Besked ændret af: KeNN_aaB ]

In our memories
Brugeravatar

Ham, der har mest kontakt til dét miljø, sidder i fængsel. Så måske vil jeg aldrig tage det igen. Men det er godt nok også rimelig sygt at lokke en 13-årig til at tage heroin... Og det var både mig og hans egen lillebror, som var 14. Sådan en junkie har ingen moral.

P.s. Måske skulle dette emne flyttes til Fuck, hvor er jeg blæst...

[ 21 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, præcis - det er vel ikke sådan at du vil ende?

Just say no!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]